Bad, douche of….. ??

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, dat merken we inderdaad. Hoe groter de openingen worden, hoe sneller het gaat….

Maar we hebben net bij Karwei gekeken en we zijn nu een plan aan het maken of we misschien de badkamer in etappes kunnen gaan verbouwen. Eerst het bad en de tegels, daarna nog wat andere dingetjes… :)

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dit hebben wij ook, we hebben een grote douche en bad ernaast (met een muurtje ertussen).
    Het bad is heerlijk voor de kinderen, maar niet praktisch om ze elke dag in te douchen, vandaar dat we toch hebben gekozen voor beide en heb er nog geen moment spijt van! :D

3. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Faal, gister de badkamer opgemeten, past opblaasbare bad net niet. Jammer de bammer. ;)

4. Even een update: we hebben besloten om het bad voorlopig toch maar even te houden en door te sparen :(

Ik probeer nu elke dag een kwartier lang verf af te krabben, zodat we als het helemaal bruin is het bad opnieuw een verfje kunnen geven.

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik zou inderdaad geen dingen in etappes doen. even flink proberen door te sparen!

6. Koon

Koon Niet meer actief

Wow wat erg zeg! Echt schandalig van de verkopers. Ik zou het niet eens kunnen, mensen zo belazeren.
    Ik zou ze toch eens vragen of ze nou trots zijn dat ze jullie zo gen**id hebben.

7. Evientje

Evientje Niet meer actief

Misschien is het een idee om eens te kijken naar executieveilingen. Heb daar indertijd alle spullen voor de badkamer vandaan gehaald. Moet wel zeggen dat ik er veel geluk had! Heb toen uiteindelijk een whirlpool met afstandsbediening (was de juiste maat, heb er verder niks mee) een inbouw wc (of hoe noem je dat) een badkamermeubel en een designradiator gekocht. Tegels en glasblokken voor muurtje via de tegeldump (ofzoiet) en douchedeur wel via een badkamer zaak ivm maat.
    Het klinkt mss heel stom, maar waren daardoor voor ongeveer 1500 euro klaar met alle spullen voor de badkamer, tegen een offerte van 5000 euro vond ik dat toch wat fijner voor de portemonnee.
    Bedoel dan wel executieveilingen van bedrijven. Het klinkt raar maar zo kun je wel tegen redelijke prijzen nieuwe spullen kopen. Heb het uiteindelijk ook gedaan met huishoudelijke spullen toen ik uit elkaar ging (it's veilingen). Heeft me heel veel kosten gescheeld!

Misschien heb je er iets aan!

8. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Ik denk dat de verkopers dit zelf ook niet wisten. Ze dachten denk ik de badkamer op te knappen voor de verkoop met een likje verf. (Wat ik ook had gedaan denk ik) Waarsch zelf nooit meer de badkamer gebruikt dus ze wisten niet dat dit zou gebeuren.
    Wij hAdden ook lelijke tegels in ons nieuwe huis en wilden die eerst gaan verven, uiteindelijk genoeg geld voor een nieuwe badkamer maar anders was ons dit denk ik ook overkomen.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben opgegroeid met een douche boven het bad, maar dat bad liep niet schuin af. In ons nieuwe huis stond ik erop, dat we een bad namen. Ben ik nog steeds erg blij mee. Voor mezelf, maar vooral voor de kinderen! Persoonlijk zou ik dus voor een bad kiezen, maar of dat voor jou ook de beste oplossing is, weet ik niet.

Jammer dat jullie geen plek hebben voor een aparte douche, dat zou ideaal zijn. Misschien toch even zo laten en sparen voor een nieuwe badkamer?

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Heb je ook al contact opgenomen met je rechtsbijstand verzekering? Want het kan toch niet zo zijn dat de oude bewoners hiermee weg kunnen komen?!

Hier hebben we trouwens ook een (inloop) douche en een bad, zou geen van beide willen missen.

11. Koon

Koon Niet meer actief

Sorry, maar dan kom je echt uit een ei als je dit niet kan bedenken. Een bad schilderen? Seriously?

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Even een tegen geluid; de badkamer zag er netjes uit toen jullie hem kochten, je wou hem over een paar jaar verbouwen. Nu moet je 'm eerder verbouwen. Als het bad groen en bruin was geweest bij de aankoop, hadden jullie het toch alsnog moeten verbouwen?

13. @evientje: zeker een goede tip! Ik ga het in de gaten houden :)

@Cin85: we hebben contact opgenomen met de juridische afdeling van vereniging eigen huis, maar die gaven aan dat we er niks mee konden doen, helaas.

@suusjeuh: ja, dan hadden we het ook moeten verbouwen. Maar dan hadden we dat wel in de prijs-onderhandeling mee kunnen nemen. :)

Deel Deze Pagina