Ik vraag me af, sinds dit jaar is het echt extreem (vind ik zelf) Ik heb opeens allemaal donker haargroei. Me armen echt heel donker, me benen echt donker (maar die scheer ik dan) En ik krijg lichtelijk een SNOR Ook met donkerde haartjes. Terwijl ik van mezelf blond ben. Word wel iets donkerder maar niet zo erg. En heb het nooit zo donker gehad, en vind het best vervelend moet ik eerlijk zeggen Weet iemand hoe dit komt? Ben sinds een maandje wel aan het afvallen maar zal het toch niet mee te maken hebben?
Ik heb donkerdere haren terug gekregen na de bevalling. Voorheen had ik alleen van die donshaartjes op mijn benen en nu ook een aantal van die grote dikke zwarte. Ben er niet echt van gecharmeerd moet ik zeggen maar ik denk dat het door hormonale veranderingen komt. Volgens mij hebben grote gewichtstoename en afname ook wel een invloed op je hormoonhuishouding maar dan zou het wel extreem zijn.
ik ben nu twee jaar gestopt met de pil en sindsdien heb ik het ook, daarvoor aan de diana 35, tegen acne en haargroei... nu ook een snor die steeds erger werd, ik haal ze er elke 2 weken af met van die ontharingsstrips van veet voor het gezicht, eerst moest het elke week, nu doe ik het elke 2 weken, de haartje zijn nu ook meer donzig en niet meer zwart en stug zeg maar
ik heb het ook enorm zinds de zwangerschap van Vigo.. En het word nu ook weer erger. Vind het verschrikkelijk en schaam me kapot! Ben net een vent..haha.
Ik heb er ook last van sinds de zwangerschap, vooral op me bovenlip... Maar Veet doet wonderen! Ik doe het 1 x in de maand, is voor mij zat. Doe het wel voordat ik naar bed ga, want het laat een mooie rode plek achter de eerste uren!
ja hier nog een, maar ik heb af en toe een donkere haar (en lange) ertussen staan. op mijn armen of schouders en die snor had ik al (zegt mijn vriend tenminste) maar nu heb ik ook af en toe haren onder mijn kin, dat vind ik veel erger. die heb ik gekregen toen ik zwanger was, dus het komt daardoor (denk ik) had gehoopt dat het na de bevalling weg zou zijn maar dat is niet zo