Hallo! Ik wil graag een bad kopen (praxis bijv.) maar ik moet hem dan laten plaatsen want zelf heb ik er geen verstand van(ook geen kennissen/familie die dat zouden kunnen doen). Doen ze datvia de praxis bijv. ook? En hoe duur is dat dan ongeveer? Gewoon een klein hoekbad zeg maar.. En dan rekening houden dat er niets hoeft te verplaatsen zoals de tiolet bijv. Alleen het bad goed laten plaatsen dus.. Wie o wie kan mij helpen?? Dan weet ik teminste hoeveel ik ongeveer moet sparen.. Alvast bedankt!~ (mischien weet iemand ook waar het het goedkoopst is? Een bad zelf valt wel mee qua prijs maar het laten plaatsen...)
Het ligt natuurlijk aan een paar dingen; Loopt er op die plek al waterleiding? Zo niet moet die gelegd worden en weggewerkt in de muur. Ligt er op die plek al een afvoer? Zo niet moet misschien de vloer open om deze om te leggen. Is het een losstaand bad of wil je het helemaaal omtegeld ingebouwd? Ik heb pas een bad gekocht bij ik dacht de Praxis, en er stond wel een meerprijs voor het plaatsen maar ik kan je niet precies meer vertellen hoeveel dat was.
okee bedankt! die mensen moeten dus eerst bij je thuis komen kijken ofzo (van praxis?daar ga ik heen..) . Ik zie het wel , komt vast wel goed! Ik wil een bad die vast zit.. geen losse bad dus dat vind ik eng