Ik ben een moeder, maar ook eens mens. Iedereen maakt dus wel eens fouten of maakt wel eens situaties mee die op zijn zachtst gezegd, niet pedagogisch verantwoord zijn. Op zo'n moment verdien ik dus de Bad Mommy Award! Ik zit in de auto met mijn zoontje, ik zing mee op het liedje van Flo Rida. Can you blow my whistle. Mijn zoontje lacht om de manier waarop ik fluit en ik me soms omdraai om hem toe te zingen. We hebben samen de grootste lol, totdat ik me realiseer waar de tekst eigenlijk over gaat. *Bad Mommy Award* Wederom bij de auto probeer ik mijn zoontje in zijn autostoeltje te krijgen. Hij is het er niet mee eens en protesteert hevig. Alleen met mijn volgende poging strekt hij zich plotseling uit en stoot zijn hoofd tegen de deurpost aan. *Bad Mommy Award* De kleine man is de hele dag al ongelofelijk energiek. Hij rent door de woonkamer heen en gooit alles uit de kastjes die hij open kan krijgen. In een poging hem rustig te krijgen, zet ik hem even voor de tv met een bakje chips. *Bad Mommy Award* Ik sta de was te doen in het washok, zoonlief is rustig aan het spelen in de woonkamer. Op een begeef moment is het wel heel erg rustig. Dat is dus meestal het moment dat je even moet gaan kijken. Hij heeft besloten aan de wandel te gaan met een keukenrol en deze is in kleine stukjes over de woonkamervloer te vinden. *Bad Mommy Award* Verschoningstijd. Meneer heeft een bruine hoop geprakt waar je U tegen zegt en dan nog maar niet te spreken over de lucht dus. In plaats van ik begin met "Ooo, wat stinkie baby!,, (Met daarbij behorend overdreven handgebaar om mijn neus dicht te knijpen etcetera) Laat ik de luier met de bruine kant eerst, van de commode af vallen. In een reflex roep ik in plaats van het stinkie zinnetje dus iets van "K*T!,,. Zoon kijkt me lachend aan en ik hoop dat hij dit woordje niet zojuist in zijn woordenboek heeft opgenomen. *Bad Mommy Award* Ik heb een leuk paar schoenen gezien, maar man is het er niet mee eens dat ik deze ga halen. Zonder dat ik het door heb trek ik eigenlijk een pruillip en als zijn antwoord dan nog ''NEE!,, blijft begin ik nog net niet te stampvoeten van drift. Man geeft het uiteindelijk op en zegt dat ik de schoenen mag gaan halen. Mijn ''driftbui'' is eigenlijk gelijk weer over. In mijn ooghoeken zie ik mijn zoontje staan. Hij is getuige geweest van dit schouwspel en hij kijkt alsof hij zojuist een nieuwe tactiek heeft geleerd. *Bad Mommy Award* Nadat de kleine prins gedoucht heeft is het tijd om naar bed te gaan. Ik krijg eerst een dikke knuffel en leg hem neer. Voordat hij gaat liggen krijg ik nog een dikke kus. *BEST Mommy Award!*
Hahaha geweldig Hier: Zoontje heeft tandjes en bijt me tijdens de bv nog weleens.. Ik probeer hem wel te "straffen" maar als hij me dsn lief aankijkt en lacht schiet ik alweer vol en lach met hem mee (spelletje is geboren) *bad mommy award* Ik lach me honderduit wanneer vriendlief de vieze poepluier treft *bad mommy/girlfriend award* Toen milan nog geen bijvoeding kreeg en de dus echt dunne bv poep had ging ik hem verschonen.. Hij liet een wind dus ik duw gauw zn luier er op maar het was alleen lucht.. Waarop ik zeg: ooooh gewoon een poepie ik haal de vieze luier weg, pak de schone die al uitgevouwen lag.... FLATSJ de dunne bv poep vloog de commode over op zijn mooie spierwitte muur en droop zo over de plinten de vloer op.. Ik heb hem zn luier aan gedaan me rot gelachen en gauw mn moeder gebeld: mammm help! *bad mommy award* Ik zet zoontje voor baby tv zodat ik me even kan opmaken of aankleden *bad mommy award* Hij zei gister voor het eerst mama *proud mommy!*
Je bent wel streng voor jezelf zeg! Ik heb mijn zoontje laatst een zondagsarmpje bezorgd toen ik zijn hand vasthad en hij net op het moment dat ik ging lopen besloot zichzelf dramatisch ten aarde te storten. *knak!* (was zo weer opgelost gelukkig, maar de eerste vier UUR beschuldigde ik hem van aanstelleritis! Het is de laatste tijd ook continue au en pijn dus tja..) Mijn oudste lekt regelmatig door zijn pamper omdat hij erg veel drinkt en ik hem dan vergeet te verschonen. Hij krijgt de laatste tijd zeker eens per twee weken friet of brood als avondeten omdat ik geen puf heb om te koken. Die keer dat ik besloot even alleen weg te gaan en hij onder 'toezicht' van mijn man (die dus niet goed oplet) face down van de stoel fl*kkerde en zijn voortanden afbrak staat me ook nog goed bij. Ik zag het pas savonds bij het tandenpoetsen.. Ach en hij houdt nog steeds van me. Je doet je best als moeder en meer kun je niet doen.
Whahahahahaha, mijn dag begint goed. Een tojdje terug ging ik naar een vriendin van mij met mijn oudste van 5 jaar. Gezellig samen in de auto. Altijd een lekker muziekje op op een niet zo aanvaardbaar volume. Ineens kwam mij daar toch een nummer voorbij waar ik mij rot om heb gelachen.......Het nummer heet: bolletjes in mijn hol!...........van Holland en Holland. Mijn dochter vond hem ook geweldig hihihi. Zo pedagogisch verantwoord dat we hem wel 5x achter elkaar gedraaid hebben haha.
Hihi lol Was is aan kijken op you tube kwam dit tegen Mom of the Year (Parody of Billionaire by Travie McCoy and Bruno Mars) - YouTube
Haha geweldig Florida - blow my whistle.. Zing ik hier ook uit volle borst mee Deurpost v an de auto.. Gebeurt me hier zelfs wel eens zonder dat hij protesteerd Priscilla4: hoezo is hey verkeerd om je kind voor babytv te zetten als jij je moet opmaken?! Hier.. Kleine man is helemaal gek op stofzuigen, nou heel fijn lieverd ook even onder de bank alsjeblieft
Oh, wat heerlijk herkenbaar en ik voelde me al 2 dagen een beetje minder door de hormonen. Nu ik dit zo lees is het een stuk minder en kan ik er ook om lachen! Thnks voor deze mooi afsluiting van het jaar 2012
hahahahahaha, te grappig! Goed van je TS dat je dit neerzet hier. Zie je zelf misschien ook wel dat je best iets minder streng mag zijn op jezelf Maar toch, heel herkenbaar
Leuke reacties! Bedankt. Aggg je moet het lezen met een knipoog. Ik heb de voorvallen met de allesreiniger en het ongelukje met de miconazol dan nog weggelaten haha.
Woon je bij mij thuis haha. Ik wilde gisteravond de oudste slapend in zijn eigen bed leggen en KNAL, zo zijn hoofd tegen de deurpost. Hij sliep verder.... of had ik hem net knock out geramd Ik wil de boodschappen in de auto leggen en ik hoor een verschrikkelijke gil. Omdat de deur niet verder open wil, duw ik er wat ongeduldig tegen, gevolg; een nog hardere gil met gehuil. Nu had ik dan toch eindelijk door dat meneer zijn hand op een heel vervelende plek te leun had gelegd. Hij klemde zo tussen de deurpost en de niet open willende deur 2 Voorbeelden uit een reeks uit het leven van een 4-jarige. En vanmorgen sprong datzelfde manneke zo bovenop ons in bed om zich lekker tussen ons in te nestelen. We doen dus nog wel wat goed (of doet hij dit in de hoop dat we hem met rust laten met die actie's )
Een hele boel van wat je schrijft vind ik echt niet de bad mommy award verdienen hoor!! Niet zo perfectionistisch zijn jij Wel heel herkenbaar allemaal. Tegen de deurpost ben ik zo vaak gelopen met en kind op mn arm... Voor de tv zetten gebeurt hier elke dag wel als ik even wat moet doen....of gewoon even rust wil Hier ook vaak gemakzuchtig eten, even een kliekje op warmen omdat ik geen zin heb om te koken. Zoonlief poetst nog steeds maar 1 keer per dag zn tanden omdat het (nog steeds) elke keer drama is... en ik daar gewoonweg vaak de puf niet voor heb... Ik verschoon dochter altijd NA dr ontbijt omdat ze standaard dan gaat poepen... dus nog even met een volgezogen luier aan het ontbijt... owwww... nu stop ik echt voordat ik een melding van het AMK krijg...
Leuke anekdotes al! Soms zijn moeders net mensen... Dat in de auto zingen herken ik heel goed. Wij hadden dat laatst met dat nummer van William en Britney Spears. Op een gegeven moment zingen ze zo lekker "Britney bitch!" dus de radio harder en wij uit volle borst mee natuurlijk. Om mijn eigen optreden wat meer spektakel te geven, draai ik me om naar dochter en zing het nog een toontje harder voor haar, dat vindt ze leuk namelijk en soms danst ze zelfs mee. Britney bitch! Of nadat ik 3457 keer heb gewaarschuwd dat ze niet op tafel mag zitten en haar de 3458e maar gewoon de gang laat... Omdat ze zo zoet kijkt en zo rustig, in kleermakerszit haar boekje midden op tafel wil lezen.