Geweldig geschreven! Ik trek de bestekla open terwijl zoonlief probeerd te helpen ( lees,in de weg staan) Terwijl dat ik die la opentrek,doet zoonlief een stap naar voren,BAM tegen zijn voorhoofd Gelukkig heb ik een kind die hard is voor zichzelf,want het enige wat hij zegt is : Mama,Auwww,pijn!! En wrijft op zijn hoofd en lacht verder.. Bad mommy award ook verdient?
Hihi wat leuk om te lezen.. over dat tegen de deurpost lopen.. Mijn zoontjes aller eerste woordje was: AUw.. we waren op vakantie in centerparcs en daar gingen de schuifdeuren minder ver open dan je zou denken, dus mijn man loop zo, pats met ons zoontje tegen de deur aan, hoor je mijn zoontje heel timide zeggen AUW.. (en hij had nog nooit eerder een woordje gezegd) Ik kreeg zo de slappe lach.. HAHA er stond een oud vrouwtje te kijken, die gaf mij op dat moment de * bad mommy award* Ach we zijn idd ook maar mensen leuk hoor die verhalen
Ha! Vriend heeft de Bad Daddy Award vanmorgen gewonnen. Hij was zijn oefeningen aan het doen, op handen en knieën en dan je been strekken naar achter. Hij had alleen niet door dat zoontje achter hem was gekropen, dus die kreeg een schop. Was natuurlijk wel zielig, maar stiekem moest ik ook een beetje grinniken om het feit dat hij ook niet perfect is.
Heb je nog ff . Soort van Sex in the City meets vieze luiers enzo. Als ik al mijn verhalen ook uit mijn ''wilde'' tijd moet gaan vercolumnen dan heb je wel een smeuig boekje eigenlijk .
HAHAHAHAHAHAHA, geweldig dit!! Ik zat jouw post echt met een big smile te kijken, en bij deze gierde ik het uit!! Heerlijk die eerlijkheid En zoals je al zei, je bent ook maar een mens, niemand is perfect. Dat van dat liedje herken ik ook trouwens. Of dat ik dan een clip aan het kijken ben van een liedje, en ik zo op ga in de muziek, dat ik bijna zou vergeten dat mijn dochter naast me zit en gewoon mee zit te 'genieten' van de veel te blote/sexy clip en tekst die eigenlijk niet voor minderjarigen is bedoelt, haha!
Oh ja, herkenbaar! Bij beide kinderen liep ik in de kraamweek al met ze op mijn arm met hun hoofd tegen de deurpost. Vanmorgen nog, ik draai me om, had niet gezien dat mijn zoontje achter me stond en beuk hem zo met mijn kont tegen de deur aan, waarna hij ook nog eens op de grond viel. Meezingen met liedjes in de auto met vunzige teksten...heel bekend, soms zingen ze ook van die teksten na . Nou ja, gelukkig weten ze niet waar ze het over hebben. Wat voor leuke dingen heb ik dan nog meer in mijn moedercarrière meegemaakt? De waterkoker ontkalken met water een flink veel natuurazijn en dan later vergeten dat dat er nog inzit en een flesje klaarmaken. Toen mijn zoontje 1,5 jaar was, ging ik met ze samen op de slee de hond uitlaten. Komt er opeens iemand naar mij toe 'mevrouw, u bent uw kind verloren'....haha, kijk ik om, ligt hij 25 meter terug op een hoek, was hij er afgekukeld in een bocht . Lekker dan. Ach, ik kan wel even doorgaan, haha, je bent dus niet de enige .
Is er ook zoiets als een bad daddy award? Hier haalt manlief even de tandenborstel voor het slapen op. Sven begint gelijk van de tandpasta te eten (vind tandenpoetsen geweldig), totdat hij tranen in zijn ogen krijgt, huilen en de tandenborstel weg duwen. Heeft hij dus de tandpasta met mint in plaats van de babytandpasta er op gedaan.... Zo sneu en hij wilde de eerste dagen daarna niet meer tandenpoetsen En hier pakken we ook regelmatig een deurpost mee, of bonkt zijn hoofd tegen de grond met stoeien, ed. Gelukkig komt hij toch ook nog regelmatig even knuffelen en kusjes geven, dus we zullen ook vast iets goed doen
Ik hoor ineens m'n dochter smakken en hmmmmmm zeggen. Het kraakt ernstig in haar mond. Als ik in haar mondje kijk zie ik dat het een stukje brood is. Maar gezien het feit dat het zo kraakte en ik haar nog nooit geroosterd brood heb gegeven, heb ik waarschijnlijk de afgelopen 2 dagen niet heel zorgvuldig stofgezogen!
Erg herkenbaar allemaal! Mijn aller-bad-mommy-award-moment: wanneer kleine schurk weer eens niet luistert en stierlijk vervelend doet om in bed te gaan liggen, luier te laten verschonen en ik aan mn taks voor die dag zit...ik zeg: als je nu niet gaat liggen en je laat verschonen, dan gaat mama naar beneden en zoek je het zelf maar uit hoe je in bed komt! oei! BAAAAAD BAAAAD BAAAAD!!!
Oh zo heerlijk herkenbaar allemaal. Ik maak wel eens een geintje door met iets op die kleine zijn hoofd te tikken. Gewoon als grapje, doe ik ook weleens met een lege cola fles ofzo en dan hebben we samen de grootste lol. Maar onlangs deed ik dat weer, zeer enthousiast alleen toen begon hij heel hard te huilen. Bleek dat er een hard randje aan zat. OOPS..... Toen hij nog baby was checkte ik altijd de temperatuur van zijn fles en het was altijd gewoon goed en drinkbaar. Tot ik het eens vergat e het blijkbaar toch nog iets te warm was. OOPS Van de week schreeuwde hij, al wijzend met zijn vinger, naar me dat ik mijn grote mond moest houden omdat hij anders helemaal zat van me zou worden...OOPS, het is mij wel duidelijk wat ik soms zelf eruit kraam. En geloof me, zou een avondvullend programma kunnen maken van al onze blunders en momenten dat je het misschien niet zo handig hebt aangepakt.
o dames Ik lig hier blauw van het lachen. Ik denk dat we met zijn allen hier wel boeken vol kunnen schrijven met onze blunders, perfecte mama's bestaan niet oid. Hier de truc met de slee ook bekend maar dan BAD daddy. We gingen 2 jaar terug in het bos sleeën met de kleine man en manlief ging er helemaal in op. maar door de dikke laag niet gemerkt dat er een hobbel zat de slee dus omkukkelde en zoonlief headfirst in de sneeuw terecht kwam. Ik hollen natuurlijk en manlief rende ook leuk door alleen met een lege slee. Heb hem even gevraagd of hij niet doorhad dat de slee ineens minder zwaar was. De deurpost van de auto ook al eens van dichtbij gezien indd. pff nog meer van die blunders vast wel maar ik kom er even niet op. Gelukkig voor dochterlief heeft die nog niets verduren gehad met ons.