Bad Mommy's...

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Jul 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Aha dacht ik al.
    Ik heb geen baby's meer, maar een dochter van 6 en een zoon van 4.
    De wens voor een derde is er zeker.
    Hier wel een stevige roker, en ja het is heel slecht en niet goed maar denk dat we dat allemaal wel weten.
    Felle reacties van andere hoe stom het wel niet is, is dan ook geen waarde voor mij. Ik had er achteraf enorm spijt van.
    Maar achteraf is achteraf en weet nu gelukkig wel beter 😊
    Het is gewoon een vervelende verslaving..

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    - Ik heb bij de tweede niet eens bv geprobeerd
    - Ik smeer zoetige dingen op broodjes als we naar buiten gaan, zodat ze niet gaat gillen om jam/hagelslag of chocoladepasta haha
    - Af en toe zeg ik dat als ze naar me luisterd ze een ijsje krijgt, als ze weer eens 5 minuten lang krijsend op de grond ligt in het midden van de supermarkt :D
    - Als ik echt even niet meer kan omdat ze weer een peuterpuber aanval heeft gehad thuis zet ik haar voor zandkasteel met een bakje druiven (dat dan weer wel :p)

Gelukkig alles met mate hoor hahaha :D

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier ook buiten hoor!
    Alleen ben ik nu meer zo punctueel als het gaat om dat mensen waar ik op visite ben roken.
    Ze hebben al bijna dik 2 jaar onder de afzuiger of buiten gestaan. Hier binnen word niet gerookt. Of de deur staat open de kleine is op bed ofzo.
    Balen is wel dat hij zijn weg naar het balkon goed kan vinden, dus als ik dan zit te roken even besluit naast me te komen zitten ofzo :).
    Handuggg..

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Oh hier nog eentje, ik wil niet dat mijn zoontje in de keuken komt als ik aan het koken ben. Ik vertel hem dat dat gevaarlijk is, maar eigenlijk wil ik dan gewoon even rust.. Shame on me. Ik kan niet goed tegen gedoe in de keuken terwijl ik aan het koken ben, dus moet hij zich dan even zelf vermaken. Ik kan hem wel altijd zien wanneer ik kook dus het is niet dat hij zonder toezicht is.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Oh en echt een hele rare/gekke..
    Mira heeft op de andere manier een afkeer voor vieze spullen, dus als iets van haar speelgoed vies is wordt ze echt boos en moet ie NU schoon. Ik was de kleine de fles aan het geven en ze bleef maar gillen dat haar mickey bal vies was.. Ik wist echt even niet meer wat ik ermee aan moest, dus ik zei zonder na te denken; rol 'm maar even over de grond, dan is ie schoon :D :D :D
    Nu rolt ze alles wat ze vies vind over de grond, inclusief haarzelf :D :D :D "Mira rollebolle, Mira schoon mama"

Fijn :D

6. lilian79

lilian79 Bekend lid

Feb 28, 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    OOOOH lieve mama's!!!!
    Ook ik heb genoeg verkeerde dingen gedaan, te laat naar bed, een koek mee naar school ipv het verantwoorde komkommer, wortel, tomaatspiesje of pasta op brood ipv biologische kipfilet met sla of wraps met gerookte zalm...ze zijn nog nooit van de commode gekukeld gelukkig, wel ben ik een keer met m'n jongste dochter ( toen ca 2 maanden) de trap af gevallen...ik droeg een panty....en whoop, daar lagen we, ik een gebroken teen en zij blauwe plek op d'r wang van mijn hand die haar hoofd beschermde, ze alleen gelaten als de hond moest plassen en ze met regelmaat naar een oppas gedaan voor mijn eigen plezier, al was het om alleen ( al eerder genoemd) stom naar d'r phil te staren of eindelijk weer eens ongeremde vrijpartijen met m'n man op de keukentafel te hebben onder invloed van veel te veel alcohol....nee ik vind mijzelf geen slechte moeder, want ze zijn nog nooit geconfronteerd met vrijende dronken ouders op de keukentafel maar ipv daarvan waren ze op de kinderboerderij met oma....laatst zat ik in een restaurant waar ook veeeeeeel kindjes komen met ouders ik heb me verbaasd over wat er bij sommige gezinnen gebeurt! Een moddervette moeder ( nee we hoeven niet in maat 36 ) die haar dochtertje van ca 15 wel zo een klap geeft omdat ze gewoon afgeserveerd is door het zwemmen en alle indrukken .... Kijk dan vind ik je persoonlijk echt een stom wijf....en ja ook een slechte moeder want die klap was echt niet nodig....

7. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Melden dat ze een moddervette moeder is ook niet. Wat maakt het uit of iemand in maat 36 of iemand in maat 50 haar kind slaat? Beiden fout toch? Nergens voor nodig om dit toe te voegen in je stukje tekst.

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Haha nou je het zegt is het wel vreemd ja dat 'moddervette' gedeelte. Was het minder erg geweest als de moeder dun was? Zo nee, dan net relevant!

On topic: ik neem regelmatig expres een dinsdag vrij omdat mijn zoontje dan naar het KDV gaat en k de heeeele dag voor mezelf heb. Ohhh dat is zo lekker.

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

Nou ze bedoeld het vast niet zo.. maar poeh! dat stukje is wel een beetje boel teveel info!

10. Galaxy

Galaxy Actief lid

Feb 17, 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weleens met m'n man een avondje zitten spacen (pilletje geslikt) terwijl onze uk op bed lag. Niet totaal van de kaart maar net ff lekker relaxed.
    Ook ik doe boodschappen als zoonlief op bed ligt of ik laat de hond uit.

11. Onje

Onje Niet meer actief

12. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Wow dat vind ik wel heftig! Maar wel eerlijk dat je het opbiecht!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

:$ wow! Dat je dat hebt gedurfd :) Ik zou het kind eerst naar opa&oma brengen of naar iemand anders die oppast ofzo - als ik het sowieso al zou willen doen (i doubt it, haha). Vond je dat niet eng?

(ben gewoon nieuwsgierig hoor, ik veroordeel je niet)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nou eigenlijk is dat helemaal niet zo slecht juist...daarna ben je juist weer een hele leuke moeder omdat je even lekker voor jezelf had.

15. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Jeej ik ben geen heilige maar een pilletje slikken beide met je uk boven gaat mij iets te ver.. En boodschappen doen terwijl uk op bed ligt zou ik ook niet durven (tenzij winkel naast je huis/onder je app zit).
    Maar goed dat ben ik..

16. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

+1. Vind het echt te ver gaan. Had de kleine naar een oppas gebracht als je wilde spacen:(

17. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Galaxy, ooit Trainspotting gezien?

18. Saarr

Saarr Actief lid

Jan 29, 2011
    459
    0
    16

Jeetje. Dit vind k echt not done

19. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Zo, alles gelezen en dan nu mijn biecht:

Ik heb de jongste veel te vaak bv gegeven terwijl ik zelf een paar wijntjes ophad... Ik wilde heel graag 6 maanden alleen bv geven en dat is gelukt, maar achteraf was fv natuurlijk veel beter geweest nadat ik gedronken had...

We leven niet echt (echt niet?) volgens de drie R'en, vooral reinheid en regelmaat zijn hier ver te zoeken (maar ze zijn wel weer heel flexibel).

Ons nieuwe huis is niet veilig gemaakt, er zitten bijvoorbeeld nergens stopcontactbeveiligers (en we wonen hier al twee jaar...).

De jongste eet geen brood met pitjes en dus kopen we speciaal brood voor hem (allison) en zit ik wel eens zonnebloempitten uit een boterham te vissen als het 'Tonenbrood' op is (hier voel ik me verder niet schuldig over, maar het is wel iets waarvan ik dacht voordat ik kinderen had dat ik het echt NOOIT zou doen, haha. Ik dacht: die van mij eten straks natuurlijk gewoon alles en zeggen nooit 'lust ik niet' maar nu zit ik dus regelmatig besjes uit de yoghurt te vissen of pitjes uit de tomaat te halen...).

Oh, en voor de jongste spruit: we hebben nog iets, maar dan ook nog niets klaar voor zijn komst... Bedje staat nog in een doos, box nog op zolder, kleertjes zijn nog ongewassen... Oeps! Hoop maar dat hij net als zijn twee broertjes later komt dan aangekondigd en niet volgende week of zo!

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    @ Nijnja, haha das vooral voor jezelf erg vervelend ;) Ik zou iedere dag in de stress zitten en hopen dat hij inderdaad nog een tijdje blijft zitten!

Share This Page