Ik realiseer me achteraf ook wel dat het natuurlijk onverantwoord en dom was om samen een pilletje te pakken op de bank. Niet eens omdat ik dan niet meer zou weten wat ik allemaal doe want daar heb ik wel meer dan 1 pilletje voor nodig maar meer hoe het overkomt als er iets gebeurd en je moet met de kleine naar het ziekenhuis bijv. Ik weet dat ik na 3 wijntjes ontoerekeningsvatbaarder ben dan na 1 pilletje maar het gaat om het idee. Het is nu ook absoluut een no go en een levensstijl die we achter ons gelaten hebben. De volgende dag hebben we elkaar aangekeken en gezegd: dit kan echt niet meer wat we gister gedaan hebben. Verder vind ik iemand niet snel een bad mommy. Ik denk echt dat iedereen zeker hier het beste voor z'n kindjes wil en voor heeft. En dan een keer snoep of patat geven ach het hoort er toch ook een beetje bij. Vind het wel leuk om te lezen wat andere moeders allemaal gedaan of niet gedaan hebben.... Maar zal andere er nooit om veroordelen.
Jeetje wat een hoop slechte mommy s hier Ik lijk vaak de perfecte moeder geef wel bv geef geen potjes en suiker maar ook ik ben wel is moe en chagrijnig en ik verhef mijn stem ook wel is De meeste dingen die ik hier lees vind ik niet echt schokkend. Ik zeg altijd je bent wel moeder maar tenslotte ook een mens
Dat is niet de bedoeling. Ik kan er gewoon niet tegen als er zo makkelijk door sommige wordt goed gepraat.
Dames, Om te voorkomen dat dit topic gesloten wordt willen we jullie vriendelijk het gezellig te houden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
precies wat ik denk. Btw mijn kids kijken ook wel eens teveel tv en eten als we het druk hebbeb ook weleens 2keer in de week macroni. Maar vind dit niet e ht bad mommy stuf om zo maar te zeggen
Ik zie dit nu pas, waarschijnlijk is de discussie al voorbij, maar moet dit eveb kwijt, blijkbaar ben ik dan de eerste twee keer gestraft voor het stoppen met roken! Ik heb alleen bij de laatste (weinig) gerookt! Ik hoop met heel mijn hart dat jij nooit zo een onderschrift hoeft te plaatsen, anders ben je vast gestraft voor je kwetsende opmerkingen!! Gatverdamme wat zijn er een vreselijke en onnadenkende mensen hier soms!
Mijn peuter had laatst een roltoeter, of hoe heet zo´n ding eigenlijk, gekregen bij een traktatie. Ik heb hem net stiekem weggegooid. Na 2 weken was ik hem meer dan zat.
Twee weken vind ik nog lang genoeg !!!!!!!!! Bij mij was hij na dag 1 al spoorloos verdwenen... Met daarbij de uitleg dat het magische toeters zijn die na middernacht plotseling verdwijnen etc. om het cool/drama-vrij te houden
Je voelt je nu aangesproken maar mischien bedoelt ze dat niet,ik denk dat ze het over het geboorte gewicht heeft namelijk .
Niemand praat het goed. Het is gewoon een feit dat roken slecht is maar om nou te zeggen dat het kindermishandeling... wouw valt me mond wel van open. Het blijft toch alleen bij roken verder hebben ze toch wel aan de 'eisen' gehouden. En ieder zijn eigen mening erover zo dus ik ook. Maar hoeft niet meteen op te worden aangevallen nergens voor nodig. Ieder ze eigen mening erom
Fijn om te lezen, vind het best een beetje zielig voor hem maar ik voel me al iets minder schuldig nu. Tot nu toe heeft hij hem nog niet gemist.
Volgens mij werd er een paar berichten geleden door het beheer gevraagd om het gezellig te houden om een slotje te voorkomen. Jij snapt dat blijkbaar niet, zal het aan het niveau liggen?
Gelukkig maar ! Nu maar hopen dat niemand hem eraan helpt herinneren... Je hebt er eentje? Bij broers/zussen wordt het meer tricky, lol!
Ik denk dat niemand hem eraan helpt herinneren, iedereen was de toeter zat. Alleen hij zelf was er heel blij mee. Zat je bv rustig op de bank tv te kijken.. en opeens TOOEEETTT in je oor.. Nee, voor de rest gaat niemand hem missen!
Ik zou 'the ultimate worst mommy' zijn en hem 's nachts rond 2 uur in bed wakker toeteren. TOOEEETTTT bij je oor! Die voor je, flapdrol :x En dan heel vrolijk de slaapkamer uitgaan en op de bank gaan zitten tv kijken (oké, dat zeg ik nu heel stoer omdat het mij grappig lijkt; wanneer ik zelf kinderen heb die ein-de-lijk liggen te slapen, zal ik er ongetwijfeld heel anders over denken - en zo niet: toettoet m*therf*cker, muwhahaha).
Klinkt best grappig maar inderdaad als je kinderen hebt ben je blij als ze eindelijk slapen. Om 2 uur ´s nachts lig ik zelf ook in coma.