Bad Mommy's...

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik realiseer me achteraf ook wel dat het natuurlijk onverantwoord en dom was om samen een pilletje te pakken op de bank. Niet eens omdat ik dan niet meer zou weten wat ik allemaal doe want daar heb ik wel meer dan 1 pilletje voor nodig maar meer hoe het overkomt als er iets gebeurd en je moet met de kleine naar het ziekenhuis bijv. Ik weet dat ik na 3 wijntjes ontoerekeningsvatbaarder ben dan na 1 pilletje maar het gaat om het idee.
    Het is nu ook absoluut een no go en een levensstijl die we achter ons gelaten hebben.
    De volgende dag hebben we elkaar aangekeken en gezegd: dit kan echt niet meer wat we gister gedaan hebben. Verder vind ik iemand niet snel een bad mommy. Ik denk echt dat iedereen zeker hier het beste voor z'n kindjes wil en voor heeft. En dan een keer snoep of patat geven ach het hoort er toch ook een beetje bij.
    Vind het wel leuk om te lezen wat andere moeders allemaal gedaan of niet gedaan hebben....
    Maar zal andere er nooit om veroordelen.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahaha ik moest er stiekem erg om lachen:)

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Jeetje wat een hoop slechte mommy s hier :D

Ik lijk vaak de perfecte moeder geef wel bv geef geen potjes en suiker maar ook ik ben wel is moe en chagrijnig en ik verhef mijn stem ook wel is;)
    De meeste dingen die ik hier lees vind ik niet echt schokkend. Ik zeg altijd je bent wel moeder maar tenslotte ook een mens

4. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    Dat is niet de bedoeling. Ik kan er gewoon niet tegen als er zo makkelijk door sommige wordt goed gepraat.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,

Om te voorkomen dat dit topic gesloten wordt willen we jullie vriendelijk het gezellig te houden.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

precies wat ik denk.

Btw mijn kids kijken ook wel eens teveel tv en eten als we het druk hebbeb ook weleens 2keer in de week macroni.
    Maar vind dit niet e ht bad mommy stuf om zo maar te zeggen

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie dit nu pas, waarschijnlijk is de discussie al voorbij, maar moet dit eveb kwijt, blijkbaar ben ik dan de eerste twee keer gestraft voor het stoppen met roken! Ik heb alleen bij de laatste (weinig) gerookt!
    Ik hoop met heel mijn hart dat jij nooit zo een onderschrift hoeft te plaatsen, anders ben je vast gestraft voor je kwetsende opmerkingen!! Gatverdamme wat zijn er een vreselijke en onnadenkende mensen hier soms!

8. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Sorry las dit pas na mijn vorige post! Ik zal me weer gedragen! ;)

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn peuter had laatst een roltoeter, of hoe heet zo´n ding eigenlijk, gekregen bij een traktatie. Ik heb hem net stiekem weggegooid.:)
    Na 2 weken was ik hem meer dan zat.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Twee weken vind ik nog lang genoeg :D !!!!!!!!!
    Bij mij was hij na dag 1 al spoorloos verdwenen... Met daarbij de uitleg dat het magische toeters zijn die na middernacht plotseling verdwijnen etc. om het cool/drama-vrij te houden :cool:

11. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Je voelt je nu aangesproken maar mischien bedoelt ze dat niet,ik denk dat ze het over het geboorte gewicht heeft namelijk .

12. life

life Niet meer actief

Niemand praat het goed. Het is gewoon een feit dat roken slecht is maar om nou te zeggen dat het kindermishandeling... wouw valt me mond wel van open.
    Het blijft toch alleen bij roken verder hebben ze toch wel aan de 'eisen' gehouden.
    En ieder zijn eigen mening erover zo dus ik ook.
    Maar hoeft niet meteen op te worden aangevallen nergens voor nodig. Ieder ze eigen mening erom

13. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    Sommige mensen snappen het nog steeds niet! Zal het aan het niveau liggen:cool:

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Fijn om te lezen, vind het best een beetje zielig voor hem maar ik voel me al iets minder schuldig nu.
    Tot nu toe heeft hij hem nog niet gemist.:cool:

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Volgens mij werd er een paar berichten geleden door het beheer gevraagd om het gezellig te houden om een slotje te voorkomen. Jij snapt dat blijkbaar niet, zal het aan het niveau liggen? ;)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gelukkig maar :D !
    Nu maar hopen dat niemand hem eraan helpt herinneren...
    Je hebt er eentje? Bij broers/zussen wordt het meer tricky, lol!

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :D..

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk dat niemand hem eraan helpt herinneren, iedereen was de toeter zat. Alleen hij zelf was er heel blij mee.
    Zat je bv rustig op de bank tv te kijken.. en opeens TOOEEETTT in je oor..;) Nee, voor de rest gaat niemand hem missen!:p

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou 'the ultimate worst mommy' zijn en hem 's nachts rond 2 uur in bed wakker toeteren. TOOEEETTTT bij je oor! Die voor je, flapdrol :x:D En dan heel vrolijk de slaapkamer uitgaan en op de bank gaan zitten tv kijken :cool:

(oké, dat zeg ik nu heel stoer omdat het mij grappig lijkt; wanneer ik zelf kinderen heb die ein-de-lijk liggen te slapen, zal ik er ongetwijfeld heel anders over denken - en zo niet: toettoet m*therf*cker, muwhahaha).

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Klinkt best grappig maar inderdaad als je kinderen hebt ben je blij als ze eindelijk slapen. Om 2 uur ´s nachts lig ik zelf ook in coma.;)

Deel Deze Pagina