Bad Mommy's...

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Jul 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Precies!! :D

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Mijn "slechte" momenten :

* Ik laat hem s'ochtends tv kijken zodat ik even kan wakker worden. :)
    * Soms voel ik mij schuldig dat ik werk. :(
    * Af en toe laat ik hem bij oma zodat ik kan huishouden. :(
    Dit doe ik trouwens ook als ik even eruit wil..... :) ( stappen bijv. )

3. dushi85

dushi85 Actief lid

Aug 23, 2009
    354
    0
    0
    Ik voel me ook weleens een bad mommy.

1. toen onze kleine een paar maanden oud was is hij van ons bed gevallen toen ik even niet keek. Voelde me zo slecht dat ik hem die paar tellen niet in de gaten had gehouden.

2. We hebben een heerlijk vrolijk jochie maar is ontzettend druk. Wordt vermoed dat hij ADHD heeft. Door drukke gedrag raak ik weleens overstuur omdat ik op die manier geen rust kan krijgen in mijn hoofd en chaotisch wordt, geen energie om altijd iets met hem te ondernemen. Ook dan voel ik me een hele slechte mama

3. ben weleens vergeten hem fruit te geven. Stel je voor dat ie dan vitamine tekort krijgt ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat stelt echt niets voor ;)
    Ik vergeet gewoon eens in de zoveel tijd Caitlyns medicijnen. En aangezien ze een hartritmestoornis heeft, zijn die nogal belangrijk ;) Desondanks vergeet ik ze dus af en toe.
    En eind vorige week vergat ik de forlax, voor de verstopping. Dag erna helse drama's met poepen weer, de ziel. Allemaal mama's schuld :(
    Op die momenten kan ik mezelf dus echt wel even enorm voor m'n hoofd slaan.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, daar krijg je echt vreselijke monsters van....
    :D

Nee joh, in de voeding zit het meestal ook, (de KV), en van buiten zijn/zonlicht (ook als het door de wolken heen moet schijnen), maak je ook vitamine D aan.
    Het heeft uiteraard de voorkeur om het wel te geven, maar af en toe vergeten, daar gaan ze niets van krijgen hoor :)

Hier kregen en krijgen ze het nooit. Kreeg het gewoon niet in m'n systeem, mede wel door al het huilen en de andere drama's hier. En bij Caitlyn moest ik al zoveel medicijnen onthouden, dat dat er gewoon helemaal bij in schoot. Ik heb het maar opgegeven en ben blij dat ik twee echte buitenkids heb ;)

6. dushi85

dushi85 Actief lid

Aug 23, 2009
    354
    0
    0
    Nee stelt inderdaad niets voor haha maar dat gaat toch ff door mn hoofd.

Ook medicijntjes vergeten kan gebeuren maarja vergeten is menselijk

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ik heb hier toch vaak gelezen dat mama's vitamin d vergeten te geven. Hier (UK) werd of wordt dat niet gedaan, ik heb er wel eens om gevraagd.
    Nu heb ik vanaf het begin flesvoeding gegeven wat ook geweten was en ze zeiden dat ik dan helemaal niet bezorgd moest zijn om vitamines aangezien die toch aan de melk zijn toegevoegd. Dat wist ik natuurlijk wel maar omdat ik hier altijd lees over vitamin d heb ik het toen toch maar eens gevraagd.

Wel heb ik tijdens mijn zwangerschap wel eens een glaasje wijn gedronken. Ik was blijkbaar al zwanger met kerst en oud en nieuws maar wist dat toen niet, ik ben er pas achtergekomen in februari dat ik zwanger was. Ik heb dus wel gefeest toen.
    Met mijn verjaardag toen heb ik een stella gedronken omdat ik er toch zo'n zin in had en tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap, dat was eind juli en dan augustus, durfde ik op een vrijdagavond wel eens een klein glaasje wijn drinken.

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ok..... Ik pak NU een manderijn om het te compenseren :D

9. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga hier ook nog en bakje fruit nemen :p

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ach ik vrat me scheel aan de pindakaas en alles met pinda's erin, erop en weet ik het tijdens de zwangerschap van de jongste. Voelde me super schuldig omdat pinda's niet goed zouden zijn maar ik was.. verslaafd aan pindakaas :) Nou las ik laatst dat ze ervan terug waren gekomen en pinda's eten juist goed was ;) (waarom weet ik even niet meer)

Over een jaar lees jij gewoon dat chips jezelf rust hebben gebracht en chocola en cola je kind intelligent hebben gemaakt ;)

11. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    haha voel me na je stukje serieus al een stuk beter.. vl kwam thuis en ik vertelde terwijl de tranen over mn wangen rolde er van, sloeg heeeeelemaal nergens op maar de hormonen slaan echt door momenteel haha
    En vl lachte er ook om hoor... en terrecht!

12. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Heel goed, heel goed! Doe ik een kiwi om de pizza te compenseren :D

De kilo's waren er hier binnen 4 maanden er weer af hoor... dus neem rustig nog een stukkie choco straks ;)

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Pfff, hier ook geen perfecte mama. Alle 'twijfelgevallen' (waarvan niet onomstotelijk is vastgesteld dat het slecht is voor kinderen) zoals: een werkende mama zijn, vitamine D ongeveer een jaar lang heel regelmatig te zijn vergeten en andere dingen die ik net tegengekomen ben in dit topic en waar ik me ook schuldig aan maak, daargelaten:
    - Mijn kinderen merken best wel eens aan mij dat ik het soms erg vermoeiend vind om mama te zijn. Net nog, een collega belt dat ze op de echo van haar eerste kindje heeft gezien dat ze een dochter krijgt en ik reageer heel enthousiast, terwijl ik daarvoor best vermoeid zat te doen en het voor de jongens even niet op kon brengen erg enthousiast te doen...
    - Soms vergeet ik 's ochtends de tanden van de jongste te poetsen
    - Ik kan er soms best wel eens een vloekwoord uitgooien
    - Ik vind mijn jongens echt schatten, maar soms ben ik zoooo klaar met het 'gedoe'. Waarom 'nooit' eens in 1 keer meteen doen wat er gevraagd word?!
    Verder zal ik ook heus nog wel fouten maken, maar ik doe wel echt mijn best en ben ook echt wel erg betrokken bij ze. Ze gaan altijd netjes gekleed en als ik mopperig ben weet ik dat het eigenlijk komt doordat de balans te vaak richting de kinderen uitslaat en te weinig naar mama...

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Ik ben dus niet de enige die
    a. rookt
    b. onredelijk kan zijn
    c. graag met kindlief naar opa en oma gaat zodat ik even op mijn luie kont kan zitten
    d. al snel is gestopt met bv (gedwongen, maar toch)
    e. haar kind van bed én de tafel heeft laten vallen
    f. soms de uren aftelt totdat papa thuis komt omdat hij de hele tijd jengelt en zeurt...
    g. etc etc etc ;)

15. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Schieten me er net nog een paar te binnen. Als ik moe ben durf ik zijn eten echt nog wel eens fijn te prakken zodat het wat sneller gaat.
    Verder lijkt hij ook niet zo'n slaapkop te zijn. Kan hem makkelijk rond 9 uur in bed leggen en dan wordt hij wakker rond 6.30-7 uur. Het gebeurt dus wel eens dat ik hem express wat later in bed leg zodat hij 's morgens wat later wakker wordt en ik dus ook wat langer kan blijven liggen.

16. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    ok dan is er hoop dus! Hahaha maar heb flink maagzuur dus ff genoeg chocola op ;)

17. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Gelukkig maar ik heb de limiet nog niet bereikt mijn monstertje is nog super lief haha.

Kan me voorstellen dat jij ze vergat als ze dus zoveel medicijnen etc. moest krijgen,die zijn een stuk belangrijker.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als ze in de vakantie om 7 uur wakker worden, dan zet ik ze mooi op de ipad. Ksssst, mama heeft ook vakantie *gaaaaap*

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zoon kijkt hier vaak een uurtje Barney als ik nog even een dutje wil doen en hij is te vroeg wakker.

Leerzaam ook nog. In het Engels :p
    Zo bad is dat nog niet.

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Zwijg me over barney... ik kan die dino zo onderhand wel de nek omdraaien maar ja, mijn zoontje is er gek op.

Share This Page