Bad Mommy's...

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Verschrikkelijke ikke is 'het' momenteel hier. Oh, en Hay Day. Mag hoor jongens, mama draait zich nog een keertje om.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik zet zelfs het ontbijt klaar op tafel ( en deel in de koelkast) zodat ze zelf naar beneden kunnen gaan en vast kunnen gaan ontbijten.

Maar dat vinden ze zelf erg leuk ( ik verras ze wel extra met lekkere dingen natuurlijk). Als ik dan beneden kom zijn ze vaak lekker aan het knutselen of op de PC aan het spelen.

Ze zijn meestal 8.30 klaar om te ontbijten en ik lig erg graag nog even tot 9.15 op bed. :)

De oudste is met haar 6 jaar net een kleine moeder en regelt het allemaal perfect voor haarzelf en haar broertje.

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Jah dan kan het wel. Maar mijn zoontje wordt volgende week 2, die hou ik toch liever nog in het oog al kan hij wel rustig zitten spelen hoor. Ik laat hem wel eens alleen in de woonkamer als ik de bedden ga verschonen en als ik dan stiekem ga kijken dan staat hij op zijn stoeltje zodat hij met zijn autootjes op de vensterbank kan spelen.

En anders hoor ik het wel, dan is het MAMIE!!!! Maar om echt in bed te blijven liggen terwijl hij in een andere kamer is toch maar niet.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nee...de jongste is nu 3. En dan kan hij echt al wel alleen beneden zijn. Maar hij is ook wel een hele snelle hoor. Is een tweede ;)
    Met 2 kon hij dat zeker niet.

En natuurlijk een 2e moeder erbij :D ( die je natuurlijk geen echte verantwoordelijkheden moet geven...laat ik dat er wel bij vermelden)

Ik ben wel wakker en ik hoor alles. Ik lig alleen nog wel lekker even lui te zijn.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier moeten we van de fysiotherapeute meerdere keren per dag oefenen met rollen. Gisteren was ik lui en had ik er geen zin in dus maar 2 keer snel geoefend.
    S'avonds zei ik toch tegen mn vriend dat ik het erg vond dat we maar in totaal 5 min geoefend hadden. Bolleke heeft er nooit zin in maar toch doen we het dan netjes en als ik er geen zin in heb dan hoeft het niet zo.
    Mn vriend vertelde me dat bolleke het waarschijnlijk niet erg vond ;)

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hahahaha, wat n heerlijk topic!
    Schiet mij er ook 1 te binnen van toen dochter 1 week was. Mee onder de douche. *zoef* door de straal vliegen. *zoef* nog een keer. *zoef* kijk schat ze vindt het leuk. *zoef* vliegvlieg. *zoef* POK! Dat was de badkamermuur.
    Kon wel janken. Zij niet gelukkig

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ook al is dit luchtig bedoeld, ik vind fv niet per definitie slecht en dat maakt mij geen bad mommy.

Om nu alle slechte dingen op te noemen.... nou ja.... iedereen doet wel ns dom maar dat ga ik niet overal neerzetten.

8. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik net..... Meisje moest in hét wipstoeltje..dacht nog op haar vingertjes letten want haar handjes schieten nu veral heen... Klik..shit zit een velletje van haar vinger ertussen:( kleine natuurlijk huilen en mama mee janken....voel me echt keischuldig en keidom!

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zal ik een nog gevaarlijkere opmerking maken? Ik vind fv beter dan bv! En ik ga de discussie vooral niettttttt aan omdat dit het topic er lekker niet voor. Is mijn mening :D

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Het regent en I love it!

Zit ongeneerd in mijn pyjama met een zoveelste bak cappuccino, zoon heeft met zijn treinbaan gespeeld en doet nu een spelletje Mario.

Ik moet nog zuigen, douchen, boodschappen doen, maar hee, ik heb nog de hele dag! Ben zooooo blij dat het warme weer voorbij is, ik werd er helemaal gek van!

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hier ook geen perfect mommy verre van.....maar wat ik echt niet vind kunnen en zonder iemand aan te vallen want ik heb niet alles gelezen is je kindje alleen in huis laten....al is het een rondje met de hond of een boodschap doen nee ik vind dat persoonlijk echt niet kunnen.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    #472 Spikkel19, 13 aug 2013
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
    oh ja hoor

-doorgerookt tijdens zwangerschap,
    - dochter krijgt regelmatig koekjes snoepjes en af en toe chocola.
    - tv staat het grootste gedeelte van de dag aan.
    - Gevallen met dochter toen ze 3 maanden was,
    - zoontje bijna laten vallen..
    - zodra de kids konden/kunnen sabbelen mogen ze alle plakjes worst in de winkel aannemen die ze aangeboden krijgen..
    - bij de oudste 3 dagenbv gegeven daarna opgegeven en lekker flesvoeding gegeven en bij de jongste lekker gelijk flesvoeding..

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Whahaha jij bent gestopt met roken door bandenpijn? Dat vind ik echt geniaal hahahaha veeg me op!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haha, hier staat het ontbijt ook klaar :D
    Jongste is ook 3 en dat gaat goed hoor. Maar wij slapen beneden, dus ik zet altijd de deur even open.

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hier ook een 'bad mommy'

*ik ben soms erg ongeduldig met beide kids
    *ik kan er niet tegen als ze blijven huilen om niks
    *soms heb ik echt geen zin om met ze te spelen
    *als zoonlief weer een hele loopt te kletsen/zeuren/vragen blijft stellen waar ik het antwoord ook niet op weet, dan vraag ik wel eens of hij even zijn mond kan houden zodat we naar muziek kunnen luisteren
    * naar zoonlief toe voel ik me meestal erg slecht als moeder zijnde, omdat ik van hem als baby niet kon genieten. En dat ik in de eerste twee jaar van zijn leven regelmatig in het ziekenhuis heb gelegen en thuis ook ruim een half jaar op bed heb gelegen. Als hij later vragen gaat stellen over zijn baby periode kan ik hem deze waarschijnlijk niet geven (ik vind het verschrikkelijk dat mijn moeder dat over mij ook amper kan)
    *als dochterlief slaapt gaan zoonlief en ik samen de hondjes uitlaten ( hondentoilet is 200 meter verderop in de straat, heb altijd een briefje in mijn zak met ons adres en dat dochterlief ligt te slapen en dan alleen een huissleutel

Deel Deze Pagina