Ervaringen Avifauna?

Discussion in 'De lounge' started by beschuitje, Aug 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Wij willen met de familie een dagje naar Avifauna. Ik zou graag willen weten of je hier een hele dag kunt verblijven? Het park schijnt niet heel groot te zijn. Ik hoor graag jullie ervaringen...

2. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja leuk! Niet groot idd maar weet niet of jullie er ook gaan eten? Dan is t mooi te combineren

Zit een grote speeltuin bij

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heel leuk ondanks dat t niet groot is. Best een dagje van te maken!

4. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    Ja hoor je vermaakt je wel een dag is een leuk park

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    We zullen er vast wel wat eten denk ik.

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,050
    938
    113
    Female
    Erg leuk park, niet heel groot idd.. Maar als je met meerdere mensen gaat zul je je vast niet vervelen..

7. Ik verbaas me erover dat er zoveel mensen zijn die het leuk vonden.. Wij, en eigenlijk iedereen die we kenden, vonden er echt niets aan, haha. Misschien leuk als je erg van vogels houdt, maar ik vond het echt ontzettend saai. Alleen het stukje waar je nectar kunt kopen om aan de vogeltjes te voeren vond ik wel leuk :)

8. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wij (mijn gezin) vinden Avifauna echt wel een aanrader. Je moet wel wat interesse hebben in vogels inderdaad, maar als dat goed zit is het wel erg leuk en de speeltuin vinden wij ook echt wel leuk

9. Zonn

Zonn Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ja hoor! Naast een flinke ronde door het park langs de vogels, kun je idd vogels met nectar voeren, ff goed plannen en de vogeldemonstratie kijken, spelen in de vrij grote speeltuin en gezellig met elkaar wat eten.

Ze hebben ook nog vogelvoertijden. Dus misschien wel handig om de verschillende tijden ff goed te plannen. De tijden staan dacht ik opmde website.

Veel plezier!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Bedankt voor alle tips. Meningen zijn dus wel wat verdeeld ;)

11. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Behalve alles wat hier boven genoemd is kan je evt ook nog een stuk varen met z'n rondvaartboot.
    De speeltuin is wel een aanrader. Mocht je jezelf toch vervelend dan is er naast Avifauna nog een zwembad.
    Mocht je erna willen eten en gebruik willen maken van het all you can eat principe dan moet je dat wel van te voren reserveren. Voordeel is wel dat je om die reden dan wel weer gratis het park in mag.

12. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Wij vonden er niks aan. De speeltuin is wel leuk, en de botsauto's (gratis, en toen wij er (met vrienden) waren, waren we bijna de enige in het park, dus hebben ons misschien wel meer dan een uur in de botsauto's vermaakt). De vogels voeren doe ik nooit meer, ik zat helemaal onder de vogelkak. M'n dochter vond het eng en ging huilen. Die vogels die stormen op je af en zijn nergens bang voor. Misschien omdat wij in de winterperiode gingen en er amper mensen kwamen om ze te voeren. Voor mij een reden om dat nooit meer te doen.
    In de winter zou ik er op een vieze regenachtige koude dag best heengaan, maar alleen voor de botsauto's met wat vrienden haha! Goedkoper en rustiger dan op de kermis.

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wij vonden het erg leuk,mijn zoontje ook,vond het superleuk de vogels te voeren en alles te bekijken,mooie vogelshow ook.Leuke speeltuin dus als het goed weer is kun je je er zeker een dagje vermaken.

Als je niet echt van vogels houd en niet tegen een beetje vogelpoep ofzo kan tja dan kun je beter thuisblijven maar het lijkt me dat je zoiets van te voren wel kan bedenken!!

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik vond het best wel saai en wij hebben ons er echt geen dag vermaakt hoor...

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ohhhh vogelkak op je kleren Hahaha daar had ik nog niet aan gedacht!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben er 10 jaar terug vanwege de 80 jarige verjaardag van mijn oma geweest, en dat zegt genoeg denk ik haha. Vond het vrij saai.

17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,170
    10,680
    113
    Het was dochters eerste dagje uit toen ze ruim 2 maanden was, alleen ze sliep het grootste deel van de tijd :D Toen ze eenmaal wakker was, had ze heel leuke interactie met de papegaaien (die kwamen naar haar toe en kletsten echt tegen haar) en de toekan. Jammer dat ze door het nectar voeren heen sliep: het is knalgroen, het kwettert en het vliegt hard rond, oftewel alles wat een baby helemaal te gaaf vindt! Ik vond het een leuk dagje uit, met kindje als excuus maar stiekem ook voor onszelf. De pelikanen bij de grote vijver waren ook leuk. De "exotische" hokken zijn wel wat vervallen.

18. nina3

nina3 Bekend lid

Aug 27, 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    We zijn vorig jaar geweest. Drie kinderen en ik. Iedereen vond het leuk, vooral dat nectar voeren en een hele leuke vogelshow. Grote speeltuin. Leuke dag gehad.

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ook ik vond het saai aantal jaren terug...

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Te duur voor wat het waard is.
    En ja, je (kind) moet wel wat met vogels hebben, denk ik.
    Voor de speeltuin hoef je niet te gaan, die kan je ergens anders goedkoper vinden.

Share This Page