Ik heb nieuwe werk waarbijnik zes uur achter een heel veel sta en loop. Ik heb zelf zomerschoentjes maar krijg iknsnel blaren van helaas. Laarzen vind ik nu veel te warm. Wie heeft DE tip voor leuke sneakers of laag laarsje zonder hak? En fototje of linkje erbij misschien?? Liefst online!
Ik vind Hush Puppies geweldig. Zien er leuk uit en zitten heerlijk Categorie | Dolcis.nl - Verrassend & Betaalbaar! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen
Ik loop graag op beegles of hushpuppies. (beegle van scapino, hushpuppies bij dolcis oid) Maar koop je schoenen online? Ik kan schoenen heel leuk vinden maar vaak zitten ze gewoon echt niet lekker... Enkellaarsjes kopen? Vind goedkope enkellaarzen op scapino.nl Intreza, jouw online schoenenwinkel | Intreza.nl
sneakers van replay, of slippers bijv van havaianas of birckenstock, sneakers van pastry draag ik tijdens het werk.
Heerlijke sandaal, vooral met dit weer. Ze lopen heerlijk! (zie ook de recensies). Panama Jack JANE - Sandalen met sleehak - Beige - Zalando.nl
Ik heb een zomer en een wintermodel van rieker en vind ze allebei heerlijk zitten. Ik heb grote brede voeten. ( klinkt wel erg lomp zo) maar beide schoenen staan best elegant al zeg ik het zelf.