Ik wil even mn verhaal kwijt.. In maart waren we een jaar bezig en toen eindelijk zwanger! In april miskraam, heel de tijd al bloedverlies en net de nacht voor de echo kwam de vruchtzak er met weeen uit.. ongeveer 7 weken oud.. Helemaal verslagen maar op naar de volgende poging. In augustus weer zwanger, yes! Gelijk ook weer bloedverlies.. met 6 weken echo gehad. Leeg vruchtzakje.. geloofde het niet dus later op de dag een inwendige echo gehad en hartje klopte toch!! Bloeden zal dus wel bij mij horen zei de gynacheloog.. Een stuk zekerder maar durfde nog niet echt blij te zijn. Afgelopen weken wel al wat babykleertjes waar ik tegen aanliep gekocht omdat ik dacht nu zit t wel goed.. Vandaag 9 weken echo hopend op een goed gegroeid kindje, was t ook.. maar... 2/3 dagen geleden is het hartje gestopt met kloppen.. Pfff voel me echt zwaar kut...En nu komt de vraag nog om te curreteren.. Komt t ooit nog goed.. Ben 22 en heb al 2 miskramen gehad.
komt vast wel goed ik was 20 toen ik 2 miskramen kreeg en 22 nog een keer ik hou mezelf maar voor dat er iets niet goed was met de kindjes en dat de natuur het zelf opgelost heb al doet het pijn natuurlijk en na 3 miskramen gaan ze pas wat nakijken al stelt dat niet veel voor
Jeetje wat vervelend. Ken het helaas ook. 2 keer in 3 maanden een curretage gehad. Beide zou ik 10 weken zijn. De curretage zelf valt echt heel erg mee. Heel veel sterkte de komende periode
Wat verdrietig zeg Hoop houden dat het ooit nog wel goed komt is het enige wat je kunt doen. Heb zelf ook twee curettages gehad in een halfjaar tijd, het curetteren valt qua ingreep erg mee, maar het blijft natuurlijk erg verdrietig dat het moet. Sterkte!!
Hier nog iemand met ervaring, zie mijn onderschrift...Heel veel sterkte toegewenst, het is niet niks hoor! Maar blijf moed houden, ik ken heel veel verhalen van meiden die na 2 mk/ma's gewoon nog gezonde kindjes hebben gekregen. Het kan dus goedkomen, daar houd ik me nu ook aan vast!
Bedankt allemaal! Hoopte echt dat ik even van de zwangerschaps en ovulatietesten af was.. maarja we gaan gewoon maar weer verder!