Al mijn advertenties kun je op marktplaats vinden! Advertenties van Stephanie uit Doesburg , Gelderland - Marktplaats.nl Veel kijk (en bied) plezier!
Als je op de onderstaande link klikt staan daar al mijn advertenties met precies de juiste maten bij de juiste kleertjes. (ik durf het zo namenlijk niet te zeggen) Advertenties van Stephanie uit Doesburg , Gelderland - Marktplaats.nl
Hoi, Tsja zit te twijfelen zitten veel zomer dingen bij waar ik niet super veel aan heb dus dan zou ik losse dingen willen kopen kan dat ook?
Ja hoor, dat kan ook. Ik kan zo nog even kijken wat ik nog aan maatje 74 heb wat ook voor het najaar is als je dat zou willen.
Als je wil heel graag! Moeten ook ff kijken qua kosten want eigenlijk heeft ze al super veel kleertje (schaam) dus mag ook niet uit de hand lopen
En wat dacht je van deze? Setje van Noppies, jurkje (leuk met legging en romper met lange mouw) van Girl star, pyama van bambino en shirtje met bolero van Bakkaboe. Kun je het ophalen of wil je het laten versturen?
Die foto is ook leuk! pff je maakt het me wel moeilijk!! Maar moet opgestuurd worden je woon 62 km bij me vandaan
Dat kan je toch makkelijk fietsen? Opsturen is prima. Zeg maar wat je graag zou willen kopen, dan bedenk ik een leuk prijsje incl. verzendkosten.
Haha je alles kan maar geloof dat ik dan niet meer leef Ik vind de foto met spijkerbroekje wil leuk! En de 5 shirts of meer geen idee? en van de 3 setjes de 2 buitenste ook wel dus excl het groene setje en de nieuwe foto van net alles. snap je het nog?
Even kijken of ik het nog snap... hahaha Je wil alles van de foto van het spijkerbroekje, De twee buitenste setjes van de foto eronder , en alles van de laatste foto? ............................................................ 25 euro incl. verzendkosten