Hoi, Ik heb twee vraagjes, Sophie slaapt de laatste dagen erg veel,rond 07.30 krijgt ze haar flesje en slaapt daarna tot ongeveer 10.00 daarna doe ik haar in badje en is dan tot ongeveer 11.00 wakker,krijgt dan weer een flesje en slaapt echt door tot ongeveer 15.00 en daarna weer slapen,zo gaat dat heel de dag door,terwijl ze eerst een tijd had dat ze best veel wakker was...is dit normaal? dat ze zoveel slaapt? En ook nog een voedings vraagje... Eigenlijk maak ik al meer als een maand Sophie s'ochtends wakker voor haar flesje,anders slaapt ze volgens mij echt door tot 9.00 uur...( en anders kom ik s'avonds zo laat uit met het flesje ) maar tegenwoordig laat ze vaak zeker 40 staan,vanmorgen zelfs 80,de fles daarna drinkt ze wel weer redelijk goed,maar over heel de dag gezien laat ze toch wel een fles staan,kan ik dan niet beter 4 flessen gaan geven,zodat er meer tijd tussen zit ( deze moeten dan wel op ) want ik merk dat ze de laatse tijd niet echt meer komt voor de fles... of moet dit in overleg met het cb? Alvast bedankt! Groetjes,
Ik heb ergens een gelezen dat kinderen op een bepaald moment meer gaan slapen omdat ze dat nodig zijn voor hun (lichamelijk) ontwikkeling. weet alleen niet meer rond welke periode dit is... Wat betreft het flesje zou ik dit eerst met het CB bespreken, kan nooit kwaad volgens mij Ze zullen vast ook wel antwoord hebben op jou vraag mbt het vele slapen wat Sophie nu doet...