Bad vraagjes

Discussie in 'De lounge' gestart door crystals, 13 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Ik leg een handdoek binnen bereik en droog dan na het vollopen mijn handen af. Mijn telefoon is waterdicht dus het maakt niet zo veel uit als die nat wordt, maar met natte handen werkt een touchscreen minder goed. Boeken neem ik nooit mee, maar tijdschrift gaat op die manier prima. Je hebt ook geen die tijdschrift achtige boeken. Boeken vind ik te zwaar, krijg je van die lamme armen van.

Mijn moeder neemt ereader mee, die stopt ze dan in een waterdicht zip lock zakje. Mijn man zet zijn tablet gewoon op de deksel van de wc.

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Ik heb ook een telefoon of boek mee in bad. handen zijn gewoon droog die zitten boven water, aangezien je iets vast houdt.
    En ja het komt weleens voor dat je boek een beetje nat wordt. soms iets te nat, weleens een boek van de badrand in bad gevallen, tja. dat kan zo'n boek best hebben hoor, even op de kachel en weer droog. maar dat is niet iets wat heel vaak voor komt.

verder ga ik meestal alleen in bad, en na bijv. 20 min komen de kinderen er nog bij. ik ga best vaak in bad zeker 4x per week, sowieso in het weekend, en ook wel 2 x door de week. heerlijk ontspannen, lekker warm, even rust.
    ik hou het meest van lekker schuimende badschuim, van Rituals, kneip of treacle moon, niet zo van de olien of Badzout.

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Mijn favoriete hobby!
    Ik ga minimaal 3x in bad, ongeveer 1,5 uur. Met Netflix en een fles water, soms komt mijn man thee of wijn brengen. Wij hebben een 2,5 persoons-bubbelbad en jetstreams. Ik gebruik Rituals en Treaclemoon (zoek maar op, echt een aanrader, zoveel lekkere luchtjes), en soms een grote goedkope fles melkmeisje. Mijn dochter doet olie in bad (eczeem) en af en toe een bruinbal met glitters enzo.... zij kan net zo goed badderen als ik :)

NiVa0230 vindt dit leuk.
  4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik ga in bad met Lush!

Ik ben een groot Lush en Rituals liefhebber. Maar Lush wint het toch wel makkelijk qua badproducten.

Ik gebruik ook vaak douchegel van Lush in mijn bad. Schuimt ook lekker!

5. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Ik vind een bad ook lekker. Ik gebruik bruisballen van Lush.

6. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Ik zet een stoel naast het bad en zet daar mijn iPad op.

7. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    ons bad is voorgevormd en kan je je armen /ellebogen laten rusten. Gaat prima hoor!

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik leg altijd een handdoekje of washandje naast het bad (zet de wasmand er altijd naast als 'tafeltje'). Zo kan ik eerst mijn handen afdrogen voordat ik mijn telefoon/tab/boek pak.

9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik laat altijd de deur ook open zodat er frisse lucht naar binnen komt. Maar stapte er idd meestal pas in als ie al bijna vol was en behoorlijk heet idd. Dus ga eens proberen om het water minder warm te doen en evt later nog warm bij te vullen.

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik heb idd ook weinig controle over mijn ledematen als mijn bloeddruk zakt. Stap er meteen uit als ik het voel aankomen. Is zo eng. Mijn moeder zei al kom het eerst maar hier weer een paar keer proberen totdat je weet wat werkt.

Vero0504 vindt dit leuk.
  11. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Ik heb zo'n gastenhanddoekje over de rand liggen. Daarmee maak ik mn handen droog

12. RLSD

RLSD Niet meer actief

Heerlijk in bad gaan! Ik ga zeker wel 3-4 keer per week 1,5 tot 2 uur per keer. Boek erbij of beetje Netflixen etc, wat drinken en soms wat te knabbelen mee :thumup:

Echte aanrader qua producten heb ik niet, gooi er regelmatig een bruisbal in, een olie of gewoon een lekker ruikende badschuim.

13. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    In de winter ga ik bijna dagelijks in bad. 2x per week met mijn dochter en op de andere dagen alleen. Soms lig ik er een half uur in en op andere dagen 2 uur.
    Boek of tijdschrift mee, wat te drinken.
    Ik gebruik rituals of kniepp.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Niet want wij hebben geen bad.
    Hier ook een lage bloeddruk waardoor het zweet me ook al gauw uitbreekt.
    Maar in een hotel ga ik wel in bad:

Lekker heeeeel veel product. Veel schuim en een bruisbal ofzo. Olie ook heerlijk maar wel glad (zou ik al nooit thuis doen ivm schoonmaken, wat een ramp) en echt afsluiten met een scrubje (wel onder de douche om alle restjes product weg te spoelen).
    Daarna heb je een babyzachte huid en gebruik ik het liefst Kneipp Amandelolie om mijn huid zacht te houden want die trekt echt gauw in.

Maargoed. In de douche thuis (elke dag!) gebruik ik het liefst een mousse van Rituals of douchegel met een zoete vanillegeur!

15. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Wat veel dezelfde rituelen! En wat zorgt iedereen goed voor zichzelf:thumup:

16. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik ging eens kijken bij Lush producten.... Maar mensen, de bruinbakkenden kosten €7,95/12,95?! Dan zou ik per week €25 kwijt zijn aan bruisballen? Jullie gooien serieus een bal van €8 per badbeurt in het water.
    Dat vind ik echt te gek. De badschuim van Ritual kost €15 ofzo per fles, dat vind ik al duur :)

NiVa0230 en owly vinden dit leuk.
  17. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Het is een soort traktatie aan jezelf vaak krijg je zulke producten ook cadeau. De een rookt, de ander drinkt flessen wijn per week leeg weer een ander shopt veel kleding of eet regelmatig chocola en een ander koopt er een bruisbal van...

Youtan vindt dit leuk.
  18. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.101
    113
    Ik heb traeclemoon opgezocht.
    Welke is je favoriet?
    Ik heb de handcrème set van mn werk gehad in de eerste corona golf.
    Kreeg iedereen.
    Omdat we zoveel moesten handen wassen.

19. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik koop ze altijd bij het Kruidvat als ze in de aanbieding zijn (2v1) en ik ruik altijd, de mango/iets is lekker en ik heb de gember altijd. Verder elke keer iets anders, nu vind ik de kokos lekker. Mijn dochter houdt van de frambozen, maar die vind ik te zoet.

Manolito vindt dit leuk.
  20. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Klopt ze zijn duur maar zo veel lekkerder dan een bruisbal van de hema of kruidvat/action.
    Ik ga ook 1x per 2 weken ofzo in bad in het weekend. Is mijn relaxmomentje.

Prettykitty vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina