hallo, ik wilde graag wat vragen; mijn dochtertje van(bijna) 3 mnd heeft sinds een week of 3 op de r. armpje en in d'r zij een rood vlekje/bobbeltje, op d'r armpje ligt het ietsjes bovenop de huid , ik vroeg op het cb wat dat was en ze zei het is een bloed hematoompje,het lijkt op een bloeduitstortinkje maar kan geen kwaad ,is aangeboren en wordt vanzelf weer lichter, komt vaker voor,stomme ik, kom ik later thuis en zit dan te denken, bedoelt ze dan misschien dat het een aardbeivlekje is?, als het een soort bloeduitstorting is hoe komt ze daar dan aan want een bloeduitstorting komt toch niet vanzelf?en ze had ze nog niet na de geboorte.ze zijn pas bij 8/9 wkn ontstaan,of is een aarbeivlekje ook een hematoom? ze heeft er dus 2,ze zijn maar klein hoor. zeker die onder de oksel maar vuurrood!als ze in bad gaat lijkt het alsof er een beetje een witte vlek zit rond de plekjes in d'r zij net onder de oksel is kleiner en vlakker dan op haar armpje. weet u misschien wat dit kan wezen?en wat ze bedoelen op het CB? alvast bedankt rebecca5
Sorrie meid...kan je hiermee niet helpen. Ik zou even langs je huisarts gaan en de vlekjes laten zien. Ilja