Hoi, Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik een stuk of 6 keer een blaasontsteking gehad. Dat begon vanaf 14 weken. Nu ben ik 10 weken zwanger en ik heb alweer 2 blaasontstekingen gehad. Ik drink ongeveer 3 liter water, plas goed uit en slik cranberrietabletten. Vrijdag had ik weer het gevoel een ontsteking te hebben. Maandag urine ingeleverd en ik krijg nu aankomende maandag pas de uitslag van de kweek met de bijbehorende antibiotica. Ik vind dit wel heel lang duren! Is dit niet te lang? Ik heb ook behoorlijk last maar dat is volgens de dokterspraktijk gewoon pech hebben. Is het niet slecht om zo lang met een onbehandelde blaasontsteking te lopen? Ik ga er waarschijnlijk nog zat krijgen en ik heb geen zin dat ik een keer te vroeg ga bevallen omdat mijn dokterspraktijk anderhalf a 2 weken wacht met antibiotica geven.
Hoi muppet, Ik vind het eigenlijk ook wel lang, ik snap dat ze willen kijken middels een kweek welke bacterie er behandeld moet worden. Dit duurt ong 3 dagen. Maar 1.5 tot 2 wkn vind ik erg lang. Vooral bij iemand die zo regelmatig een blaasonsteking heeft en het dus ook heel goed aanvoelt......... Overleg ook eens of een onderhoudskuurtje misschien niet iest voo je is. Je bent goed bezig met de cranberry's en het vele drinken! Imke