Beste verloskundige Wie heeft een verklaring voor dit. 17 augustus voor het laatst ongesteld. Meestal heb ik een cyclus van 32 dagen. Nu kon ik maar mijn eisprong niet vinden, dus heb op 2 random dagen geïnsemineerd. 27 sept had ik wat rozige afscheiding.. eenmalig. Had dus een ovulatie of een innestelbloeding kunnen zijn (Kan natuurlijk ook heel wat anders zijn). 8 oktober heb ik bruinige afscheiding gehad.. ook maar eenmalig. Vandaag 10 oktober heb ik weer heeeel licht rozige/bruinige afscheiding (zie foto)... Liefs
Vandaag weer wat bruinverlies. Alleen nog niet echt menstruatie... Ik heb eigenlijk nooit bruinverlies, bij mij begint het altijd gelijk. Het komt ook niet in mijn maandverband, het is alleen bij het afvegen, dan komt er namelijk afscheiding wat dan bruin gekleurd is. Groetjes, Romy
Het is nu maandag ochtend en het is gestopt! Ik weet natuurlijk niet voor hoelang, maar er was iig niks te bekennen vanmorgen.😀
Nu weer wel... bruin en licht rozig slijm. Alleen niet in maandverband, alleen bij het afvegen. Het komt en het gaat dus.
Hmm nu heb ik iets verloren en je zou denken dat het de vorm heeft van een vruchtzakje en een navelstreng. Het kwam er in iedergeval uit met een grote plons! X
Hoi Romyatilla, ik begrijp het niet helemaal uit je verhaal. Heb je al een keer positief getest? Even meedenken: 17 aug NOD (dan zou je nu 8 weken zijn), 27 sept mogelijk innesteling/eisprong (dan zou je 6,5 of 4,5 week zijn nu). Vanaf 8 okt af en aan gekleurde afscheiding, 13 okt bloedprop verloren. De foto is zo een beetje lastig te interpreteren, want het ziet er zo uit als een langdradig stolsel met wat afscheiding erbij. Kon je het makkelijk uit elkaar trekken? Dan is het meestal gewoon gestold bloed. Mocht het echt vliezig zijn, kan het inderdaad een zwangerschap van 5-6 weken zijn. Een navelstreng en embryo vind je dan overigens nog niet terug. De navelstreng zie je niet voor een week of 8-10 denk ik. Embryo vaak ook niet. Tenzij het pas echt zeer recent is misgegaan en het kindje ook echt de grootte heeft van 7-8 weken. Dus ik gok op óf een stolsel van een beginnende menstruatie (als je nog niet positief getest had) óf een stolsel terwijl je wel goed zwanger bent. Of het is een (vroege) miskraam. Alle scenario's dus eigenlijk... Kijk even hoe het de komende dagen gaat en over een week nog eens testen. Je kunt ook altijd even een vk bellen voor advies. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Gister een klein embryootje kunnen ontdekken erop. Gelukkig had ik de foto nog. Ik zie 1 vruchtzak met een beginnend embryo met stompjes en er lijkt wel een 2e vruchtzak bij te zitten met een soort van garnaal. Misschien is het met 7 weken gestopt met groeien en die garnaal met 4 á 5 al. Dit zat dus ergens op die stolsel. Vet raar... ik maar denken dat die stolsel het embryo was. Zou u hieruit kunnen zeggen hou veel weken dit ongeveer is? Groetjes, Romy
Ik heb mijn vorige vk gebeld voor advies en haar via een emai de foto's toegestuurd en ze zegt dat ze er bijna zeker van is dat het toch een embryo is van de inseminatie van begin augustus. De HA was ik ook geweest en had ik ook telefonisch contact mee en hij zag het ook. Ik ga er dus maar vanuit dat het zo is. Elke menstruatie lig ik dubbel van de pijn, maar in mei verloor ik bloed en had ik een miskraam, geen pijn gehad, geen kramp... Nu dus weer hetzelfde, helemaal geen kramp.. Ik ga toch voor de zekerheid voor een echo volgende week, kijken of alles schoon is. Groetjes, Romy
Hoi Romyattilla, als ik je foto's zie, denk ik het ook. Lijkt me inderdaad een week of 6-7. Fijn dat de vk en HA even mee wilden denken. Jammer dat het weer niet gelukt is, maar ik duim met jullie mee voor de volgende ronde hoor! Groetjes Brigitte