Al 6 dagen bruine afscheiding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Diaan1907, Oct 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diaan1907

Diaan1907 Lid

Sep 26, 2008
    99
    0
    0
    Halo allemaal ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het niet meer..Ik ben al 9 mnd van de pil.Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen maar toen ik afgelopen dinsdag naar het toilet ging veegde ik bloed af,en vanaf dinsdag heb ik nu bruine afscheiding (oud bloed) eigenlijk alleen na het plassen dat is dus nu al 6 dagen het is niet veel en het lijkt niet op wat ik normaal 1 dag voor mn ongsteldheid heb.
    Ik dit een innesteling of wat anders?
    Ik heb gister wel een test gedaan maar die was negatief. (waarschijnlijk te vroeg getest kan eigenlijk pas morgen)
    Heeft iemand dit ook meegemaakt en is zwanger?
    Wie o wie heeft dit ook meegemaakt het maakt me zo onzeker. :cry:

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik heb het elke keer rond mij eisprong of tijdens een mogelijke innesteling.
    Bij mij begint het met een paar dagen bruin en de dagen erna is het roze. Bij elkaar duurt het een week voordat het helemaal weg is.

3. Diaan1907

Diaan1907 Lid

Sep 26, 2008
    99
    0
    0
    Maar wordt jij dan ongesteld?
    Ik heb dit echt nooit gehad 1 week voor dat ik o moet worden.Ik was maandag ook duizelig en ik heb nu 2 weken geleden op zondag mn ei gevoeld.Ik weet ondertussen dat mn lichaam mij goed voor de gek kan houden maar op dit moment heb ik ook geen zwangerschapsklachten,dus geen zere (.)(.) wat ik normaal wel heb.

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik word dan niet ongesteld. Heb verder ook geen last meer van mijn borsten. Dit had ik wel de 2e ronde. Na mijn afscheiding heb ik weer een week niets en dan word ik ongi.
    Het kan geen innesteling meer zijn bij jou. Dat zou te lang geleden zijn als jij 2 weken geleden je ei hebt gehad.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Gebruik jij trouwens ovulatietesten? Zoja welke?
    Of voel jij gewoon je eisprong?

6. Diaan1907

Diaan1907 Lid

Sep 26, 2008
    99
    0
    0
    Ik heb gebruik ind. ovulatietesten van mat care..Maar ik voel het ook,pijn onder in mn buik volgens mij op de plek waar mijn eierstokken zitten maar ik voel het maar aan 1 kant.
    Maar een innesteling is toch ongeveer 1 week na je ei?
    Dan kan het evt. toch kloppen dat ik dinsdag een innesteling had?

7. Diaan1907

Diaan1907 Lid

Sep 26, 2008
    99
    0
    0
    Ah heeft dan niemand hier ervaring mee..Moest vandaag ongesteld worden maar tot nu toe ben ik dat nog niet heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief. :cry:

Share This Page