Hallo allemaal, De afgelopen week heb ik werkelijk dubbel gelegen van het lachen. Het is namelijk zo dat mijn mannie mij altijd een beetje aan het pesten was wanneer ik opvliegers had, of sagrijnig was, of gewoon een beetje vreemd door de hormonen en alles wat dat met zich mee brengt. Maar de afgelopen week heb IK dus nergens meer last van, begint hij! Hij heeft last van opvliegers (hij krijgt het ineens bloedheet, gaat zweten, word duizelig en misselijk terwijl het hier in huis ijskoud is (omdat hij de verwarming uit heeft gezet en ramen en deuren wagenwijd open heeft gegooid)), zijn humeur heeft wisselende buien, hij is emotioneel en aanhankelijk, hij moet vaak naar de wc, heeft eetbuien naar dingen die hij normaal nooit eet (zoals kiwi's, komkommer en boterhammen met hagelslag), hij droomt heel vreemd en slaapt slecht (word wakker van ieder geluid ed.). Ik weet haast zeker dat dit mijn hormoontjes zijn die overslaan op hem, maar hij ontkent bij hoog en laag! Wat denken jullie? En hoe gedroeg jullie hubbie zich in de laatste weken van de zwangerschap? Gr. Joeja
Klinkt hormonaal, ja Mijn man: belde me veel (effe checken), liep als Steven Spielberg met camera en tripod door de kamer om alvast de beste filmplek te vinden, haalde de nieuwste technische snufjes in huis, vermeed de inhoud van het kraampakket (eng!) en raakte geheel 'uitgetuned' als iemand het woord 'hechtingen' liet vallen. Verder ging het nog wel, geloof ik... Gelukkig was ie een rots in de branding tijdens de bevalling, heb enorm veel aan hem gehad! Sterkte nog effe (en dan voor je man, he)
Het schijnt dat mannen de zwangerschapskwalen ook kunnen hebben. Hihi....Die van mij heeft er ook zo een paar. stemmingswisselingen, vreetbuien, heeeeel moe.....hahaha ik lag me er rot om. en ja hij gaat ook vaak naar de wc..geweldig dat die van mij dus niet de enige is...
De mijne ging het huis schoonmaken tijdens mijn weeën. Hij had opeens last van nesteldrang. Nu kan ik er om lachen Maar toen niet. Vond het niet echt fijn om een stofzuiger te horen tijdens een wee.