pijn ineens weg???

Discussie in 'De bevalling' gestart door lieska, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieska

lieska Actief lid

13 mrt 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag iedereen,

Ik ben momenteel 39 weken en 1 dag zwanger en zal volgende week ingeleid worden ivm zwangerschapssuiker en groot kindje (wordt nu geschat op een 4 kg).

Nu hopen ze natuurlijk dat het allemaal nog voor die datum komt. Dus ik alles proberen ;) Seks, poetsen, trappen,...

Nu had ik gisteren zo een pijn aan mijn rug, buik en ik dacht het is begonnen! We zaten nog op café en ik mijn man aangepord en gezegd, we moeten vertrekken. In de auto elk bultje, elke bocht deed pijn. Kon de trap amper op.
    Ik ga in bed liggen en als sneeuw voor de zon... WEG al die pijn weg! Heb een heel rustige nacht gehad, goed geslapen, geen pijntje gehad. Terwijl ik vorige nacht precies met voorweeën in bed had gelegen.
    Snappen jullie daar iets van???

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ja helaas gaat het vaker zo..... Ik heb gisteren ook een kl*te dag gehad met veel pijn, maar gisteravond was het weer over en helaas zit m'n baby gewoon nog lekker binnen!

3. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Bij mij ging het zo, eerst waren mn vliezen gebroken, (geen enkele pijn gevoeld) dit was in de ochtend, na de middag kreeg ik weeën en mocht naar het ziekenhuis, eenmaal in het ziekenhuis waren de weeën weg echt helemaal geen enkel pijn te voelen, de bevalling begon de volgende dag

4. biebje1979

31 okt 2013
    10
    0
    0
    taarten&cupcakes maken op bestelling
    hellevoetsluis
    helaas hier ook al 3 keer nacht voor weeen gehad,3 dagen terug nog om de 5 minuten en ook rug weeen maar toch weer afgezakt :(
    heb nu ook weer wat buikpijn onderin,ben zo benieuwd wanneer het echt werk nou gaat beginnen.
    ben nu 38 weken en een dag.

Deel Deze Pagina