begin mei verwachten wij ons 1e kindje, koop ik dan een badcape of een omslagdoek om ons kindje warm te houden? Help!
Ik had zo'n Lodger fleece ding in hartje winter, maar die vond ik vrij warm, bovendien was ik steeds bang dat het klitteband langs de huid van de baby zou gaan. Gelukkig had ik ook nog een Lodger Bubbler gekregen, zo'n zachte handdoekcape. Die heb ik veel gebruikt en nu mijn dochter twee is, gebruik ik 'm nog steeds, maar nu alleen voor afdrogen.
Hier voornamelijk van die badcapes gebruikt. Gewoon katoen. Kon ze lekker ingepakt op schoot liggen als het wat frisser was.
Ik had ook beide. Een omslagdoek van Snoozebaby en 1 van de Hema, en daarnaast een aantal badcapes. In de omslagdoek lag hij in het begin vaak lekker in de box te slapen, maar de badcapes zijn weer heerlijk om hem even lekker na het badderen in te wikkelen.
Hier beide. Voor bezoekjes aan CB/ZH de omslagdoek van de hema (met haar naam erop). En voor hier thuis na het douchen gewoon een badcape. Mijn advies is: zorg dat je een stuk of 4 badcapes hebt. Als ze in bad is geweest pak ik haar er lekker in in, loop met haar naar het aankleedkussen en dan is ze eigenlijk al bijna droog. Kwestie van even nadrogen met een hydrofiel.
Hier ook beiden.. Een omslagdoek van de Hema met fleece, was heerlijk die eerste paar weken, en van katoen een badcape.
Wij hebben badcapes en omslagdoeken. Dus badstof, maar ook gewoon (dubbel) katoen. Van alle markten thuis!
Ik heb meerdere badcapes en een mooie omslagdoek voor straks waar ik ons boefje ook mee in de maxi cosi kan zetten ( zit een handig gat in )
Hier hebben we allebei omslagdoek vooral de eerste weken errug veel gebruikt! Badcape ging mee naar het CB en nu gebruiken we die gewoon als we haar uit bad halen. Ik zou dus voor beide gaan