Wie heeft er hier ervaring met de NUNA BUGGY?? Zoals ik de info lees, lijkt het me een functionele buggie, waar je veel mee kan. Zier er leuk uit, is compact, duwstang is verstelbaar, rugleuning goe dverstelbaar.. Hij is nog niet overal te koop, is dit omdat het geen top buggy is?? Of omdat het nog te nieuw is??? kus miek
Hij is nog vrij nieuw in Nederland en toch wel vrij prijzig dus dat maakt hem ook wel wat moeilijker verkoopbaar. Vaak als mensen voor een buggy komen is het er een voor erbij en willen ze er niet te veel geld aan uitgeven omdat ze vaak al een goeie kinderwagen hebben. Maar ik vind hem persoonlijk helemaal te gek. Een van de weinige buggy's waarvan je de duwstang kunt verstellen ( handig als je langer bent) Plus de Nuna buggy heeft een heel nieuw systheem qua wielen. In de wielen zitten kogellagertjes dat is het beste wat je kunt hebben en echt ik vind hem super rijden!
thx voor je reactie! 1 van de redenen dat ik er wel interesse in heb is ind. die verstelbare duwstang! We hebben nu de ZAPP. en ik vind het een rot ding. Hij is veel te laag voor mij, en je kan de rugleuning niet verstellen. NR 2 is onderweg en willen Tijn zijn wandelwagen gewoon gaan gebruiken en als deze kleine straks 10/11 maanden is de wandelwagen eruit en dan een goede, multifunctionele buggy kopen. Die hebben we dan nog minsten 2 jaar nodig en dan vind ik het dat bedrag wel waard. Maar ik wil dan wel zeker weten dat het goede kwaliteit is! kus miek
Ik heb hem op de 9 maandenbeurs geprobeerd. Wat een geweldig ding! Vind hem wel te duur en heb een geweldige kinderwagen(urban jungle) Nadeel is dat er geen buggyboard achter kan. Ben uiteindelijk voor de Mclaren Quest gegaan en voor een klein prijsje via MP gekocht.