Ik had er vier, een gekocht, drie gekregen... En ja, zeker in het begin heb ik ze veel gebruikt, maar meer als een soort omslagdoek. Nu gebruik ik ze minder, maar wel als handdoek als we uit de badkamer lopen naar haar kamer, dus ook weer meer als omslagdoek.
Hier geen gehad en 'm ook niet gemist, ik sla gewoon een handdoek of hydrofiel om d'r heen als ze uit bad komt.
Sowieso minstens eentje, is fijn als omslagdoek net na de geboorte. En ook de dagen erna natuurlijk tijdens voeden enz als je kindje zich nog niet op temp. kan houden. En verder na het badje en voor naar het consultatiebureau. Ik wil ze niet missen en vind ze hartstikke handig. Ik heb er 7.
Twee, weinig gebruikt. Hier vooral vaak de hydrofiel gebruikt om van het badje naar het aankleedkussen te lopen. Voor op het cb hebben we een andere omslagdoek.
Wat bedoel je precies? zo'n vierkant ding met een hoekje? Die heb ik vaak gebruikt in het zwembad na het zwemmen om haar op neer te leggen tijdens het aankleden, en verder nam ik ze mee als we weggingen bij wijze van aankleedkussen. Ik heb ook zo'n handoek met een gat erin en een capuchon erop. Die gebruik in het zwembad sinds ik haar niet meer naast het zwembad op het aankleedkussen omkleed. We douchen dan na het zwemmen, en daarna krijgt ze die cape om en draag ik haar naar de kleedkamer. Ook met vrijzwemmen is die heel handig als je tussendoor wat gaat drinken ofzo. Ze is nogal een koukleum...
ik had er bij de oudste zelf 3 gekocht en nog 3 bijgekregen. En maar goed ook, ze zijn heel veel gebruikt, vooral voor na het badje en na babyzwemles.
Wij hebben er 3 en gebruiken we nog regelmatig. Idd na bad of douche zodat ze snel toegedekt kan worden en minder koud wordt. Ik vind een hydrofiel daar veel minder geschikt voor. Met onze oudste gingen we geregeld babyzwemmen en ook daar veel gebruikt. Op een gegeven moment een grotere badcape gekocht, omdat ze zo snel groeide. Van splash about met bamboe. superfijn ding!
Ik gebruik ze nu nog soms. Heel handig, ook voor oudere kindjes na t douchen. Heb er voor de baby nu ook alweer 6 gekocht, dat is voorlopig wel even genoeg. Wikkeldekens heb ik ook nog voor 't begin.
Ik heb er twee, maar aan eentje zou ik ook genoeg hebben. Mijn dochter gaat twee keer per week in he babybadje. Ik gebruik de badcape alleen om het eerste lekvocht na het badje op te vangen, daarna droog ik haar af met een hydrofiel. Ik gebruik een badcape twee keer (er komen alleen een paar druppels water op) en dan gaan hij in de was. Ik kan hem prima wassen en drogen voordat ik hem nodug heb voor een volgend badje. Voor bij het cb gebruik ik een lodger wikkeldoek.
heb er 3, 2 gekocht 1 gekregen. Gebruik ze inderdaad na t zwemmen, na het badje/douchen. Ben er heel blij mee! Ik heb er aan 3 wel genoeg
Zo te lezen zijn ze dus wel handig. Laat ik er beginnen met de twee die ik al heb, dan kan ik ze altijd nog gaan halen. Bedankt voor al jullie reacties!!
3 en zou niet zonder kunnen eerste weken gebruikt als soort wikkel doek en later als handoek en nu nog boef wordt bijna 2