Ik had 5 paar kleertjes gekocht maat 56. Bij prenatal hebben ze zulke schattige witte nijntje pakjes, ook had ik een oranje setje met little miracle erop, dit heeft Steven aangehad toen hij naar huis mocht. En nog een wit met groen pakje, met een soort reptieltje erop. Helaas heeft hij ze z'n 3 a 4 weken aan gehad, toen werd het al te klein. Heb ze netjes opgeboren in een doos, die nu op zolder staat.
Nou uh... Ik had kleertjes gekocht maat 56 en ook veel gekregen... Toen ik hoorde dat Iman klein zou zijn heb ik 2 pakjes maat 50 gekocht en toen ze geboren was heeft mijn moeder een pakje maat 44 gekocht hahaha... Dus ik ben geen goed voorbeeld, ben ik bang
ik heb nu: 4 boxpakjes mt 56, 4 broekjes mt 56, 2 sokbroekjes mt 56, truitjes mt 50 en 56 en dan nog meer in maat 62 en groter. Ik moet zeggen dat ik het zelf te veel vind, ik heb veel gekregen.
hihii Veel te veeeeeel! Geen idee wat ik precies heb, maar ik heb veel kleertjes! Kan het niet laten hangen! Maar in maatje 50 en 56 niet teveel..vind het zonde als ik het straks na 1 keer dragen weg kan doen!
hier ook veel te veel... Ben nu al aan het sorteren. Heb 3 dozen gemaakt, 62, 68 en 74+ en daar heb ik nu alles in gesorteerd anders ben ik echt t overzicht kwijt. In maat 50/56 hou ik nu ongeveer een 15 outfits over...
Maar als je kindje straks de eerste paar weekjes allemaal te grote kleertjes moet dragen, of steeds dezelfde setjes dan krijg je spijt, net als ik hoor en ga je alsnog shoppen zodra je hersteld bent Of je moet een grote baby krijgen natuurlijk Mouwtjes enzo kun je nog omslaan maar als de halsjes zo wijd zijn houdt het ze niet goed warm heb ik zelf het idee.
Ik zal het maar niet neer zetten denk ik...maar praat ik mezelf goed...het is mijn derde....Heb nog maar 3 nieuwe setjes gekocht
Ik had een setje of 4 in maat 50 en 6 in 56 en dan nog boxpakjes, een stuk of 6, in maat 50-56. Maar had er echt veel van nodig. Zeker ook rompertjes. Deze had ik een stuk of 7, maar dat waren er echt te weinig. Mijn zoontje had zich 2 nachten achter elkaar helemaal nat geplast en de wasmachine draaide volop. Had in die dagen nog amper iets in de kast hangen. Verder was het echt fijn om ook maatjes 50 te hebben, want hij is echt een smal mannetje en 56 is nu nog te groot en hij is al 3 weken.
Mijn dochter heeft nog steeds sommige broeken maat 56 aan, nu is ze ook een ienemienie dus geen goede graadmeter maar toch
Wat gaan jullie aandoen na de bevalling? Pakjes of losse shirt met lange mouwen en losse broek? Oh ja hebben jullie ook een jasje gekocht? Ik beval als het goed is in mei en dan is het nog wel fris. In mijn album staat een foto met al mijn kleertjes ook heel veel.
hihih nou heb wel genoeg denk ik hoor! Enne...heb nog 15 weken om te shoppen! Nee rompertjes heb ik sowiezo genoeg, maar echt kleertjes niet..in 50/56 dan he! De rest is veeeel te veel! hahahaa
bij eva had ik echt veel kleertjes dat was niet normaal de helft had ze niet aan gehad en bij onze 2e heb ik ook wel veel maar had wel in me achterhoofd van tja zo meteen heeft hij de helft niet aan maar ja baby/kinderkleding voor de kids blijven leuk zit te twijfelen wat ik het kindje aan doe als het geboren is ik lat onze dochter wel kiezen
pff, ik denk dat ik erg veel heb, maar ik heb nu niets gekocht voor de kleine hoor. We doen hier aan recycling haha.. Ownee, ik heb 1 eigen rompertje gekocht!
ik heb van 50 t/m 74 al VEEL kleertjes/rompertjes/pyjamatjes gekocht.. de kledingkast is al vol en dan heb ik nog niet eens kleertjes cadeau gekregen.. ik heb van maat 68 de meeste kleertjes gekocht omdat ze daar vrij lang in zitten en van 74 ook al een aantal rompertjes en kleertjes en pyjaamtjes
Ik heb nog niets zelf gekocht. Maar als ik jullie zo hoor, dan is dat ook niet nodig. Ik heb al veel gekregen. En anders rent mijn mannetje wel even de stad in hihi