badderen voor of na de fles?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door susan28, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Door de week gaat Thomas s avonds in bad bij de vroege avond voeding (bij de late avond voeding wordt het me te laat...); gezellig want dan is mijn vriend er ook er kunnen we met z'n drietjes lekker genieten. Bovendien is een handje extra wel handig! In het weekend badderen we hem in de ochtend.
    Ik badder hem altijd voor de fles, maar hou er wel rekening mee als hij mega-honger heeft. Meestal maak ik hem ietsje eeder wakker; maar dan heel rustig (gedimd lichtje steeds ietsje meer aan en dekentje alvast een klein beetje opzij.); dan voelt het voor hem alsof hij uit zichzelf wakker wordt en kunnen we zonder bere-honger rustig badderen. Daarna gauw z'n flesje, anders is hij alweer in slap gekukeld... ;)

Ik kreeg vandaag de fysio op bezoek. Haar tip bij onrust op het aankleedkussen: draai het kussen in de lengte, zodat je kindje met de voetjes tegen je buik aan kan liggen. Dan is hij/zij meer begrensd en mischien wat rustiger. Verder gaf ze de tip om een speciaal aankleedkussen te kopen dat gevuld is met bolletjes (ik geoof dat het knoef heet, maar als je het echt wil weten kom ik er nog op terug).

Oh ja, en 37-38 graden vindt ie veel te koud! Hij lijkt op zn ouders en houdt van warm badderen, dus zeker 39-40 graden; heerlijk.

Deel Deze Pagina