Hoi hoi, Misschien herkent iemand dit; Ik ben zoooo gelukkig dat ik zwanger ben en dadelijk een kindje zal krijgen. Maar.....het zwanger zijn vind ik niet bepaald lekker en leuk! Ik heb een gevoel dat ik geen baas meer ben over eigen lichaam, dat mijn lichaam, mijn huid trekt, dat mijn darmen een loopje met me nemen, dat mijn emoties totaal niet meer onder controle zijn..... Kortom; voel me niet meer echt mezelf. En misschien is het ook wel ff gewoon wennen, misschien ben ik wel een te nuchtere Twentenaar, haha, maar denk toch echt dat ik de geboorte het mooiste moment ga vinden. Tot op heden vind ik het "roze wolk verhaal' een beetje te hoog gegrepen Of zijn dit ook die rare emotie-wisselingen?!?! Ik bestempel deze dag gewoon als een OFF-DAY Groetjes Marieke
Nee joh, het is ook niet altijd een roze wolk! Zeker de eerste weken zijn ook wel stressvol. Zelf vind ik het tweede semester van de zwangerschap het meeste genieten, misselijkheid is veel beter of over, hcg is stabieler en zo ook de humeurtjes . Je voelt je kindje bewegen; dat schept echt een band. Het dringt zowieso meer door dat je echt een kindje verwacht dan. Het laatste semester is ook leuk op voorwaarde dat je niet teveel fysieke klachten krijgt (bekken, buik die veel te veel in de weg zit), end at natuurlijk alles goed gaat met je kindje! En ja, je lichaam veranderd he, zo kreeg ik in deze zwangerschap van die rare donkere strepen op mijn tepels en ik had echt zoiets van ' aaaaaaaaargh wat is dit! dit wil ik niet!' , ochja zal wel weer wegtrekken en man vind het wel interessant Het is gewoon een hele verandering, fysiek, emotioneel, maar los daarvan is het ook wel erg genieten
Heb het ook zo ervaren (de 1e 27 weken!) Voel me sinds een week eigenlijk echt lekker, maar ook niet meer echt zwanger. Kom ook uit Twente, misschien ligt het dus daaraan
Jazeker ik herken dit duidelijk! Nu moet ik zeggen dat het vlak na week 15 prima ging! Mijn haar werd ineens voller, minder problemen met naar t toilet gaan, huid stabiliseerde, dus ik voel me stukken beterrr Meisje geniet gewoon van je zwangerschap, ook deze heeft soms zijn minder leuke dingen, maar het is zoooo snel voorbij Enjoy it!