Ik heb eens gehoord dat als je zwanger bent je niet vaak in bad mag maar wil het zeker weten want maandag gaan we een weekjes naar center parcs en daar wil ik toch wel graag elke dag in bad.. maar mag het nou of niet?
Je mag gewoon zwemmen hoor, alleen je kunt het beste wel bubbelbaden vermijden vanwegen de vele bacterien die er in zitten.
Öooo ik dacht al, ik ga zon 3 a 4 keer per week in bad. Soms elke dag. Het helpt namelijk super goed tegen harde buiken!
bubbelbad ook hoor, heb ik mijn hele zwangerschap gedaan. vlos zag er ook absoluut geen kwaad in. alleen als je vliezen zijn gebroken niet meer. ook dan kunnen pas bacterien bij je kindje komen
Natuurlijk mag je wel in bad. Tijdens de zwangerschap wordt een langer verblijf dan 10 minuten in een heet bad, sauna e.d. ontraden. Dus lekker in bad, alleen niet te lang en niet te heet. Veel plezier!!!
idd, alleen niet meer in bad als je vliezen zijn gebroken, tot die tijd mag het zo vaak en warm als jij wilt hoor
Lekker in bad gaan en vooral niet te lang en te heet. Te lang te heet is niet goed voor de ontwikkeling van met name het zenuwstelsel van je kindje. Vooral in de eerste 13 weken als de hersentjes zich ontwikkelen. Liefs