dag dames ik heb even een vraag! wanneer hebben of gaan jullie het vertellen aan ouders? wij weten zelf sinds 2 dagen dat ik zwanger ben! wij wouden het eigenlijk vandaag vertellen(mooie afsluiting van het jaar) maar ik ben er toch wel onzeker in omdat we het nog maar zo kort weten en ook nog niet bij een verloskundige zijn geweest! ben benieuwd wanneer jullie het vertelt hebben of gaan vertellen
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik vertel het pas na de eerste echo en die is ergens in feb met 10weken. De andere keren hebben wij het al vrij snel verteld maar omdat het al zo vaak is misgelopen houden we het nu geheim.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij de eerste hebben we het meteen verteld en bij deze zwangerschap een dag na de test . Ik denk maar zo; als het onverhoopt mis zal gaan, zou ik ook graag willen dat ze het weten...
Gefeliciteerd meis geniet er lekker van! bij de 1e woonde ik nog thuis, maar me vader had het al eerder door, dan ik zelf haha.... bij de 2e en 3e hebben we het verteld met 8 weken ofzo na de eerste echo, dat we echt wat hadden gezien....
dag dames bedankt voor de felicitaties en voor jullie reacties. wij hebben het gisteren toch onze ouders verteld, wij hadden al boekjes van opa/oma in huis! beide moeders begonnen te huilen en beide vaders hadden een smile die er volgens mij nu nog zit! het was geweldig om ze dit te vertellen en nu kan ik ook mijn verhaal kwijt! groetjes
We hebben de ouders het diret verteld. Ik ben na de test gelijk naar mijn ouders gegaan omdat het streepje wat onduidelijk was en hun mening wou