Badderen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madeliefje22, 21 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@Bloem, ja het is errugg grappig... ik weet niet hoe lang je zwanger bent, maar zodra je partner zeg maar de beeb ook kan voelen aan de buitenkant is de kans groot dat jij hem dan binnenkort gaat zien badderen ;)

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja maar een bad op 37 graden voelt bijna lauw aan hoor. ik badder normaal veel heter namelijk, en verbrand mezelf niet.

een te heet bad veroorzaakt een koortsachtige sfeer in je lichaam welke inderdaad niet goed is voor je vrucht tot 12 weken, dit kan namelijk afwijkingen veroorzaken aan het zenuwstelsel Je mag niet langer als 10 minuten in een warm bad in de eerste 12 weken is mij verteld door mijn VK!

nu ga ik bijna dagelijks in bad en wel redelijk warm, niet heet.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :( wij gaan op vakantie eind juni met jaccuzi in de tuin.
    Kan ik dat dan wel vergeten?

4. Angel Eyes

ik zou me niet te druk maken, je bent dan immers de 12 weken voorbij. echter zou ik niet te lang erin gaan zitten.
    bespreek het anders ook ff met je VK.

5. Angel Eyes

even wat info opgezocht via google
    Hete baden/Sauna

Het is geen goed idee om een heet bad te nemen. Zorg dat het water niet warmer is dan 37 °C. Hete baden kunnen je oververhitten, waardoor je hartslag toeneemt en de bloedtoevoer naar de baarmoeder verminderd. Dit kan de ontwikkeling van de baby hinderen of negatief beïnvloeden. zwangere vrouwen hebben bovendien meer moeite met het afkoelen, waardoor de kans bestaat dat je flauwvalt.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi ik zal het wel vragen aan de gyn tegen die tijd.

Deel Deze Pagina