badderen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by frouk85, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Wanneer doen jullie je baby in bad?? Sochtend smiddags s'avonds??
    Na de voeding of ervoor??

Hier eigenlijk s'avonds voor de fles van 19:00 maar over 2 weken ga ik werken tot 18:00 uur dan komt dat niet uit en voor de fles van 23:00 vind ik eigenlijk te laat.

2. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    's ochtends voor de voeding van 11.00 uur. Maar heb nu nog verlof..

3. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Ik doe het meestal 's avonds voor de laatste voeding. Hij slaapt als een roos daarna. :) Soms is het inderdaad even passen en meten met de tijd. Ik wacht zelf ook vaak op mijn vriend die tussen 18.00 en 18.30 uur thuis is, want dan kan hij samen met Lucas douchen voor de laatste voeding. Is dat voor jou geen optie als je tot 18.00 uur werkt? Als je 's ochtends vroeg weg moet lijken de ochtenden me ook vrij krap.

4. rennie

rennie Actief lid

Aug 2, 2011
    117
    0
    16
    wij doen het ook voor de laatste voeding, dat valt bij ons tegen 21u ten laatste, als ze haar laatste fles later krijgt valt ze direct in slaap...

5. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Hier ook 's avonds, voor de laatste voeding. Hoort bij ons slaapritueel.

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

In het begin 's morgens ergens tussen de voedingen door, uur of 10/11. Na een paar weken, en nu nog steeds, wanneer het uitkomt...de ene keer 's morgens, andere keer aan het eind van de middag of 's avonds voor het slapen gaan.

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meestal na haar eerste ochtendslaapje en voor de 2e voeding(rond 10.30-11.00). Moet dan wel op een dag dat een van ons vrij is.
    Soms savonds voor de laatste voeding (19.00) maar met het ritme dat ze nu heeft is dat niet zo handig. Mogelijk verandert het dus weer maar nu doen we het zo.

8. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    Hier gaat ze s'avonds voor de laatste flesje in bad :)

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier wisselend maar ik heb nog geen ritme erin,droog huidje dus elke dag in bad zou heel slecht zijn hier

als hij wat ouder is zou dat s'avonds zijn

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Toen ze klein was, deden we het 's ochtends een tijdje (ongevuur een uur) na een voeding. 's Avonds werkte het juist activerend.
    Nu gaat ze wel 's avonds in bad, na het avondeten.

11. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

's avonds werkt het hier juist niet activerend, ze wordt er lekker rozig van. Ze slaapt t/m ongeveer 18.45, om 19.15 in bad of met een van ons onder de douche, daarna fles om 19.30 en 20.00 naar bed. Eigenlijk onze standaard route.

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Om de 1 a 2 dagen voor de laatste fles 19:00 ongeveer. Als ik het tussendoor 's middags doe is het een ramp omdat ze anders voor geen meter mee werkt.

13. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

In het begin deed ik hem altijd s'ochtends in bad met een half volle buik, en na het badje weer een klein beetje melk zodat hij lekker verder kon slapen.
    Nu doe ik hem altijd voor zijn "laatste" fles zo rond 20:30 in bad.
    Laatste flesje klopt helaas niet meer want hij wordt steeds vaker wakker in de nacht voor een flesje.

Maar s'avonds in bad werkt voor ons het beste, lekker ontspannen na een drukke dag.

14. Greyhound

Greyhound Actief lid

Feb 27, 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel dagen ga je werken?
    Is het een optie om alleen in bad te gaan op niet werk dagen?

15. Melletje86

Apr 11, 2012
    69
    0
    0
    Voor de 2 fles, dit is om 10:30/11:00.
    De dagen dat ik werk doet oma dit. Zo kan hij elke dag lekker in bad.
    Heerlijk!!

16. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier altijd 's avonds, na het avondeten (rond 19 uur). Ze gaat ongeveer 3 a 4 keer in de week in bad. Op de dagen dat ze niet in bad gaat doen we een kattenwasje met een washand. Elke dag in bad hoeft echt niet.

17. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

Jan 14, 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Hier om de dag in bad of onder de douche. Meestal ergens in de middag, net wat uitkomt. Maar omdat mijn mannetje steeds meer een ritme heeft in zijn voedingen wil ik het gaan verplaatsen naar voor de laatste voeding.

Is 's ochtends geen optie voor je?

18. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Bedankt dames

Ik ga werken ma di wo van 13:00 tot 18:00 en vrijdag van 8:30 tot 18:00
    Ik doe t eigenlijk liever s'avonds slaapt hij lekker van :D ik kijk wel hoe t gaat ik denk earnings hem om 22:00 uur in bad ga doen kijken hoe dat loopt moet ok hem wel voor wakker maken na de fles van 19:00 gaat hij naar bed en om 23:00 moet ik hem altijd wakker maken. Of ik moet alle flessen een uur eerder zetten??

19. Wij doen het in de ochtend na de tweede voeding. Waarom dan? Weet ik niet, is zo gegroeid na de kraamweek. Hebben gewoon hetzelfde ritme aangehouden.

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou hem allereerst niet meer wakker maken voor een fles, maar hem zelf laten komen. Met wakker maken haal je hem uit zijn slaapritme en als je hem zelf laat komen weet je ook direct of hij nog een nachtvoeding nodig heeft of niet. Schuiven in tijden zou ik dus ook neit doen, als hij het nu goed doet op het ritme dat hij nu heeft.

Kan je man hem op de dagen dat je werkt niet in bad doen? Zijn jullie allebei zo laat thuis? Wie past op? Of doe hem lekker op donderdag in bad en in het weekend, een badje hoeft niet per se zo vaak.

Sowieso zou ik het 's avonds rustig houden en niet om 22 uur nog een badje gaan geven. Gewoon hem het badje geven voor hij gaat slapen, daarna de laatste fles en dan afwachten of hij voor die laatste fles in de avond komt of eventueel in de nacht.

Share This Page