badderen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door frouk85, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Dat zal ik eens gaan doen dan geef ik hem om 19:00 zijn badje om de dag en om half 8 laatste fles en kijken hoe laat hij dan komt. Nu krijgt hij om 23:00 de laatste en slaapt tot 7:00. Kijken wat hij dan doet. Bedankt voor de tips allemaal

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik vind het ook lastig om een goede tijd te vinden. Wij doen het sowieso maar 3 keer per week in bad of onder de douche ivm droge huid. Ik doe het in ieder geval vrijdagochtend na het zwemmen en dan op zondagochtend met ons douchen.
    Doordeweeks vind ik het lastig. Hij krijgt rond 19:00 uur voeding en dan is hij daarna ook wel erg moe en wil slapen. Voor die voeding is het eigenlijk wel erg krap omdat ik hem rond 18:00 uur ophaal van KDV. Mijn moeder past op woensdag op, ik ga nu vragen of zij het dan een keer overdag wil doen.
    Op het moment dat de laatste voeding van Luc komt te vervallen (rond 22:30 uur) wil ik proberen de laatste fles wat later te doen en hem dan daarvoor te badderen.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier wanneer het uitkomt. Ook toen hij heel klein was. Heb het bewust niet als slaapritueel ingebracht omdat ik onregelmatig werk. Wel merk ik dat we vaker in de avond voor het naar bed gaan nu douchen. Maar dat is meer omdat hij na bijv buitenspelen echt zwart ziet, maar dat duurt voor jou nog even..

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.793
    113
    Hier, tenzij ze zich heel vies maakt natuurlijk, meestal dinsdagavond, donderdagavond (en dan gelijk pyjama en slaapzak aan en lekker melk drinken) en zondagochtend met papa onder de douche of door mama in het teiltje (als papa niet thuis is). Als ze niet de avond tevoren gebadderd heeft, in de ochtend een washandje langs gezicht, handjes en onderkantje.

5. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik doe het wanneer het uitkomt. Als ik de hele dag thuis ben en ik heb overdag tijd? Dan doe ik het dan. Gaat manlief in abd na zijn werk met de oudste? Dan zet ik de kleine erbij. Als ik zelf ga douchen s ochtends en heeft mijn man tijd? Dan gaat ze met mij mee (of omgekeerd).

Bad maakt hier dus ook geen onderdeel uit van het slaapritueel. Met mijn onregelmatige werktijden is dat hier het meest praktisch. Maak het jezelf vooral zo makkelijk mogelijk is mijn advies (als dat wel een vaste tijd is, dan zou ik dat zeker doen hoor).

Deel Deze Pagina