Wachten ja of nee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door parel1988, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hallo,
    ik ben sinds aug 2007 gestopt met de pil.
    maar nog steeds niet zwanger, mijn syclus ligt tussen de 21 en 26 dagen
    en bijna 1 week voordat ik ong moet worden worden mijn boebies wat groter en zijn ze ook best pijnlijk, ik zit nu vandaag 2 april op me 18 dag,
    en weet niet of ik nog gewoon moet wachten een paar maanden of een afspraak met de dokter moet maken.. :(

2. ourwish

ourwish Actief lid

17 feb 2008
    130
    0
    0
    De richtlijn is over het algemeen dat als je na een jaar nog niet zwanger bent dat je dan de huisarts inlicht over hoe nu verder.
    Je kan hem/haar natuurlijk ook even bellen om te overleggen.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    info en vragen kan nooit kwaad meis

4. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    de rest van de tijd denk ik er niet aan maar zo gauw het tijd is
    om weer bijna ong te worden vraag je je af is het nu zover ja of nee.
    en ga er elke keer al vanuit van niet om een terleurstelling te voorkomen :cry:

5. Milla

Milla Niet meer actief

Als je cyclus zo kort is, is het dan misschien geen idee om zelf alvast te temperaturen of en wanneer je een eisprong hebt?
    Mocht je pas vanaf dag 13 een eisprong krijgen dan is de laatste fase in je cyclus te kort om zwanger te kunnen worden en dan heb je reden genoeg om meteen naar de huisarts te stappen. Er moeten nl minimaal 10 dagen tussen een ei en de ongi zitten, anders kan het vruchtje zich niet innestellen.

6. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik snap niet presies wat je bedoeld sorry ik ben niet zo goed in die dingen :oops: .
    ik was op 10 maart ong en op 16 maart klaar en ik heb toen uitgerekent dat ik op de 24 de eisprong was..

Deel Deze Pagina