vraagje katoenen luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door schaapie123, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb voor mijn dochter de popelini gekocht, alleen past onze iniminie er nog niet in hahahaha

nu was ik er vandeweek mee bezig, ff puzelen hoe ik hem op de kleinste stand kon krijgen,, maar er zitten zoveel druk knopen dat ik er niet helemaal uikwam, heeft iemand foto`s van hoe ik hem op de kleinste stand kan vouwen

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Staat zoiets niet ergens op t internet uitgelegd, hoe je die kunt verstellen?

Ik gebruik ze zelf niet.. euhmm bedoel.. ga zoiets zelf neit gebrukken.. ga "gewone" katoenen ruften gebruiken.. Maar goed dat ik de boeken van mijn VZ-opleiding toen zelf gekocht heb.. De module " zorg voor barenden, kraamvrouwen en pasgeborenen" komt heel goed van pas bij t oefenen op ruften vouwen... lol

3. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Ben je er al uit? Foto's heb ik niet voor je, maar ik heb exact dezelfde luier dus wellicht is het je met tekst uit te leggen. (heb alleen niet veel tijd om te posten met een 4 weken oude baby...)

4. schaapie123

nee ben er nog niet helemaal uit, uitleg graag

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Volgens mij moet je het gewoon aandoen zoals een gewone luier maar flap je net voordat je het dichtdoet het voorste flapje dubbel, naar voren toe zeg maar! en dan komen daar ook drukknoopjes tevoorschijn en dan gebruik je die om te bevestigen.

6. schaapie123

bedankt, dan had ik het toch goed.
    ik was een beetje in de war omdat er op 1 flap 3 knopen zitten, waarvan 1 net de andere kant op,

ik heb nu nog 2 pakken weg werp staan (ze paste er niet in hahaha ukkie) die maken we eerst op en dan lekker aan de katoenen luiers

Deel Deze Pagina