Ik heb alle handdoeken, theedoeken, washandjes, vaatdoeken en baddoeken van de Action, die gebruik ik nu al 3 jaar en ze zijn nog heel erg goed. Heb tot op heden nog geen nieuwe hoeven kopen en ze zijn al honderden keren de wasmachine ingegaan
Zoals al eerder is gezegd, HEMA! Ze gaan hier ook al jaren mee. Natuurlijk verslijten ze na zoveel tijd, omdat ze veel gebruikt worden. Wij stoppen ze ook in de droger. Maar voorlopig kunnen ze echt nog wel een tijd mee. Ik zou ook wachten op de 3+1 korting. Om de zoveel maanden hebben ze deze stapelkorting. Het scheelt veel, en je hebt kwalitatief goede handdoeken voor een leuk prijsje.
Mijn man heeft 3 miljoen airmiles of zo, en daar kopen we altijd de handdoeken. Zijn fijne dingen, en hartstikke gratiesss.
Hier al 4jaar alle handboeken washandjes vaatdoeken thee doeken van de action. Ook handboeken voorin de caravan van de action
Hier ook action handdoeken, maar zijn niet van die hele dikke zachte "ik kruip er half in weg" handdoeken... Verder vind ik ze zelf wel gewoon goed voor mezelf haha
Aquanova, niet goedkoop (maar heb ze cadeau gehad voor ons trouwen), maar ik heb ze nu 8 jaar lang, ik was ontzettend vaak, ze gaan bijna altijd in de droger en pas nu beginnen ze wat sporen van slijtage te vertonen. Blijven mooier dan die van de Hema en Ikea, waar ik er ook een paar van heb.