Ik heb er een, omdat hij bij het badje zat. Maar heb hem nog nooit gebruikt.. Vind het zo net zo makkelijk..
Tja, wij zweren erbij. Ik vind het heel fijn dat ik twee handen vrij heb om mijn kindje te wassen. En het voelt veilig omdat hij nooit onder water kan verdwijnen. Je moet natuurlijk niet weglopen bij een kindje dat in bad zit, ook niet met badinzet!
Heb het bij mijn zoon nooit gebruikt, maar bij mijn dochter wel. Je hebt net wat meer handen vrij. Zeker bij een tweede was dat wel makkelijk
Bedankt voor de reacties! Zit er nog verschil in de verschillende soorten/merken? Wij hebben een simpel badje gekregen van een kennis, al een oudje.. Zou ik daar gewoon zo'n inzet in kunnen kopen denken jullie?
Ik kan ook niet zonder! Mijn rug is te slecht om haar constant vast te houden en los kan nog lang niet. Qua merken heb ik geen idee.. Wij hebben die van ons voor 1,25 bij de kringloop gekocht Volgens mij zijn ze allemaal (bijna) hetzelfde.
Goede vraag. Ik heb die van de Hema. Die zag er wel degelijk uit. Met zuignappen. Heeft iemand ervaring met die van de Hema?
Tot welke leeftijd hebben jullie deze gebruikt? Ik had er 1 bij mijn dochter, maar ik dacht dat die meer waren voor als de kindjes wat ouder zijn. Uiteindelijk met 4-5 maanden voor het eerst gebruikt maar toen zat ze er echt niet fijn meer in. Haar onderkantje zo tegen dat blokje
Hier ook nooit gebruikt bij m'n eerste. Heb er nu eentje gekregen voor m'n tweede straks, maar geen idee of ik het wel ga gebruiken.. Misschien een keer uitproberen en als ik het fijner vind dan wel.
Ik heb hem gekregen maar ben hem pas gaan gebruiken bij 4 maanden. Voorheen vond mijn zoontje het echt niks! Maar nu is zoontje te groot om te liggen in bad, en zitten kan hij nog niet. Dus douchen we hem, soms met mama, soms met papa maar ook vaak in het badinzetje onder de douche. Super handig!
Wij gebruiken altijd de badinzet. Het is echt heel handig, zoals gezegd heb je beide handen vrij om te wassen en je kindje kan ook wat meer zelfstandig spartelen in het badje. Dat is leuker dan vastgehouden worden. En voor die 10 euro kan het haast geen miskoop worden, toch?
Zo'n badinzet kun je gebruiken vanaf t moment dat de kleine zijn hoofd op kan houden. Ik vond t ideaal. Meer bewegingsvrijheid voor de kleine en voor mij. Heb m in t babybadje, grote bad, onder de douche en zelfs in de zomer in t buitenbadje gebruikt! Dus die 10 euro vind ik t zeker waard
Ik gebruik het! Meisje vindt het heel prettig. Voelt veilig denk ik en ik vind het zelf ook een stuk veiliger dan zonder! Ik zou niet zonder willen!