Verjaardagshapjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjanienu1, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn vriend is volgende week jarig en ik wil dit jaar eens wat anders dan de standaard kaas, worst en bitterballen.
    Nou wil ik graag mini croissantjes gevuld met een knakworstje, tortillahapjes en gehaktballetjes maken.
    Die tortillahapjes worden vaak met zalm gevuld maar aangezien hier geen viseters zijn wil ik er iets van een gehaktmengsel in doen.
    Is dit wel lekker? En hoe maak ik een lekker gehaktmengsel? Wat doe ik er doorheen en wat ik daar nog meer bij op doen? Roomkaas? Kortom: Wie heeft er een lekker tortilla-hapjes recept?

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    gehakt mengsel maak je lekker door er taco kruiden aan toe te voegen... mmm.
    of dit lekker is op een tortilla weet ik niet.
    wij doen idd altijd zald met een beetje kruidekaas op een tortilla en filetamerican en kipkerrie salade met wat sla....

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Een tortilla insmeren met kruidenboter of kruidenroomkaas. Dan een paar blaadjes sla erop, dan rauwe ham en oprollen. Dan in stukjes snijden en een mooi prikkertje erin zodat ze niet weer uitrollen en smullen maar.
    Is hier elke verjaardag weer een succes. En het voordeel is dat je ze van te voren kunt maken, want je serveert ze gewoon koud.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wraps met kipfilet, dun smeerseltje knoflooksaus erop en slaatje bla :p Oprollen en in partjes snijden, heerlijk! Ga ik zondag ook weer maken voor verjaardag van mijn man en zoon

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ben een moeilijke eter. Ik lust geen zalm,ham en van kipfilet wordt ik ook niet wild. Maar ik denk natuurlijk ook aan de andere mensen dus ik maak wel tortillahapjes met ham en zalm, maar ik wil er ook iets in hebben van gehakt ofzo. Maar hoe maak ik dat lekker? Wat kun je nog meer in tortillahapjes doen? Lees wel overal dat je oneindig kunt varieren maja het moet wel smaken natuurlijk. Ben niet zo'n keukenprinses :p. Kan nergens echt lekkere recepten daarvoor vinden.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik maak regelmatig van die bladerdeeg gehakt hapjes. gehakt kruid ik met gehaktkruiden(uitjes versie) en daarbij nog fijn gesneden verse uitjes erin en champignons heel klein en dan in het bladerdeeg en zo de oven in nadat je t besmeurd met ei nog even :p

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Oh lijkt me ook wel lekker!

Deel Deze Pagina