Wij hebben ook zo'n klein badjasje. Wit met blauwe sterren gekocht voor circa 5 euro bij Zeeman. Ze hebben er ook omslagdoeken van. Hij is wel een beetje lastig in gebruik maar voor het zwemmen is hij ideaal.
Van BamBam hebben ze hele leuke! En idd die met sterretjes van de Zeeman heb ik ook! Eigenlijk zie ik overal wel kleine badjasjes...
pff en ik zie alleen maar badjasjes vanaf maat 74. Zal toch nog eens gaan kijken vrijdag Alvast bedankt he meiden
Wat ik op internet zie is veel 74 ja! Ik heb even via google gezocht en kwam hierop uit. Hoepie.nl Badjas met naam Bathrobe Silver mt 62/68 | Babypark BAMBAM baby kleding, baby badjas Maat M 62/68, kinder badjasje BAMBAM 50127MC Of marktplaats! Succes!
Zal ook van de week maar eens even gaan kijken want ik zie inderdaad ook alleen maar ''grotere'' maten
Even een vraagje tussen door.... Waarom een badjasje in die maat? Een badcape lijkt me veel handiger. Of kopen jullie ze omdat ze gewoon zo ontzettend schattig zijn?
Het lijkt mij in zo klein ook niet handig..! Misschien wel in 74 voor naar het zwembad, maar daarvoor lijkt me ook niet handig.