Hier met papa onder de douche, bij geen ongelukjes 3x per week: twee keer doordeweeks 's avonds, en een keer 's ochtends in het weekend. Alleen met haar douchen vind ik niet relaxed, ze vermaakt zich wel op t aankleedkussen dat ik gewoon onder de douche leg, maar onze badkamer is erg tochtig dus het is al snel te koud, zelfs onder de straalkachel. Laatst logeerden we ergens waar in de badkamer een soort xl afwasteil stond, was een ideaal badje voor haar waarin ze lekker zat te spetteren terwijl ik mijn werk deed. Hopelijk verhuizen we snel naar ons nieuwe huis met bad en is het altijd waterpret!
Ik douche om de dag met ons manneke,leg mijn badjas open over de wasbak zodat ik hem met 1 hand kan pakken en aantrekken. De andere dag zat ik hem met zijn blote bips op de wasbak en was ik hem met een washandje. We doen het alleen savonds omdat het bij zijn bedtijd ritueel hoort.
Ik zou dan ook douchen als je baby slaapt. Badkamerdeur open of babyfoon aan zodat je hem kunt horen, en dan even snel douchen.