Ik heb het zelfde probleem met mijn dochter van 6maanden die is ook erg lang. Ik heb toevallig van de week een bad gehaald van Kidsriver en die is 100cm! Daar heeft ze alle ruimte in (11.99)
`wij gebruiken een voedingskussen achtig ding speciaal voor in de douche. Niet duur en super handig. Die leg ik in de douche of in bad. Delta Baby Comfy Bath | Babypark
Mijn zoon is bijna 10 maanden en 77 cm en zit gewoon in een babybadje.. Je houdt hem toch gewoon vast?
Natuurlijk hou ik hem vast. Ter vergelijking zoon is nu 70cm en zit nog niet stevig genoeg om zittend te baden. Liggend is echt geen optie meer. Hij gaat nu al een tijdje in de douche of bij mijn ouders in het grote bad.
Onze zoon is 68cm en bijna 12 weken ook hier is het in bad doen een drama. Nu gaat hij mee onder de douch met me man. Hij vind dat niet echt leuk maar het is niet anders. Bad hebben we niet en zoontje is nog te jong om te zitten. Gaan voor een groter badje kijken die van kidsriver 100cm.
Je hebt bij babydump speciale matrasjes die drijven op water bijzonder handig voor in een groot bad te leggen. Ik zag ze pas later en mijn zoontje was er al te zwaar voor dus wij hebben een tijdje gedoucht of met hem in het grote bad gezeten want douchen vond hij niet zo fijn