Ik moet nog een matrasje kopen voor als mijn schoonmoeder gaat oppassen (bij haar thuis). Ik wil niet zo`n duur matrasje kopen omdat het maar voor 2 daagjes in de maand is. Hebben jullie nog een tip ?
De Leenbakker heeft een goed matrasje voor 40 euro. Zo nu en dan hebben ze het in de reclame voor 30 euro. Het heet "Fenne". Wij hebben hem ook in het bedje van onze zoon. Bevalt supergoed!
Wij hebben ook een matrasje van de leenbakker voor bij mijn ouders, kostte maar 25 euro en is wel goed voor af en toe hoor.
Wij hebben deze ook. Is echt een heel fijn matras. Volgens mij is die andere een stuk minder dik. Maar voor incidenteel gebruik ook prima lijkt me. Groetjes, Lotte
Ikea heeft wel afwijkende maten, dus wel even op letten. Wj hebben een extra matrasje op de markt gekocht.
Hier ook die van 40,- van de Leenbakker. Er is nog een goedkopere, maar die vond ik helemaal niet lekker aanvoelen. Gewoon van dat schuimspul. Die we nu hebben is lekker stevig, en onze kiddo slaapt er heerlijk op..
Bij IKEA hebben ze recentelijk de maten van de matrasjes aangepast aan de normale maten, dus volgens mij kan het dan wel.
Bedankt voor jullie reacties ! Je bent toch snel 40 euro kwijt voor een stevig matrasje. Dan ga ik geen eind rijden naar leen bakker maar haal ik die in de aanbieding bij de prenatal.