dat badje waar je het over hebt, die flesje in het badje zijn leeg hoor. zijn gewoon pompjes, dus je kunt er je eigen spulletjes in doen. Je krijgt bij het badje wel 2 flessen zwitsal, maar die kun je altijd nog cadeau doen als je ze zelf niet wilt gebruiken. Of voor jezelf gebruiken. Waar dat badje van is, hebben standaarden erbij in 2 hoogtes, dus even passen welke het lekkerst is. en Hema heeft universeel. Daar past ook de tummy tub van Hema op, mocht je die willen gaan gebruiken.
Je MOET toch niet dat badje met die pompjes kopen? Je kunt toch ook voor een simpel badje+standaard kiezen zonder die pompjes? In een babyzaak (of HEMA, V&D etc..) hebben ze toch ook wel simpele badjes te koop... Over de Zwitsal; Sommige kindjes zijn allergie gevoeliger dan andere. Het gebeurt nogal vaak dat kindjes erg gevoelig zijn voor de zwitsal producten. Mijn zoon kon er ook absoluut niet tegen, hij kreeg overal uitslag als ik zwitsal gebruikte...Mijn dochter daarintegen kan er prima tegen, dus per kind verschillend..