badje hema, geen stop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jenala, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb net een badje van de hema gekocht en nu zag ik dat er geen stop bij zit. Ik heb er ook zo'n slang bij, die je omhoog aan het badje kan hangen (ik hoop dat dat duidelijk is). Als je die slang gebruikt, heb je dan geen stop nodig, of hoe zit dat?
    We dachten eigenlijk dat er een stop bij die slang zat, maar dat bleek er dus geen een te zijn.
    Dus weet iemand of die erbij hoort te zitten, of is de slang omhoog hangen voldoende?

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier ook een Hema-badje. De stop zit inderdaad niet direct bij het badje, ik denk ivm diefstal. Wij moesten de stop apart halen bij de klantenservice.
    Raar dat ze bij de kassa niet hebben gevraagd of je de stop erbij had gehaald.
    Ik zou even met de bon terug gaan naar de klantenservice en daar alsnog de stop halen.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier zat de stop wel gewoon bij het badje (doorzichtig van rubber). Maar als je de slang gebruikt heb je idd de stop niet nodig.

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Dan ga ik nog maar even langs om de stop te halen. Wel vreemd dat ze dat bij de kassa niet even gezegd hebben.
    Bedankt voor de reacties.

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Check de andere badjes in de winkel even (of die misschien wel een stop hebben). Misschien heeft iemand de stop er 'gewoon' uit gehaald. Hier zaten ze namelijk gewoon direct bij het badje (hoefde je dus niet naar de klantenservice ofzo)

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Als je de slang gebruikt heb je idd geen stop nodig.
    Maar wij hebben zelf geen bad en hebben nu het badje in de douche staan en dan is die slang toch niet echt practisch. Op begin gebruikte we dus de slang en nu de stop.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zou inderdaad wel even nog een stop halen inderdaad. Nu is het misschien nog niet nodig, als het badje op de standaard staat. Maar later als het kindje groter is en zelf in het badje op de grond gaat zitten, dan heb je die stop wel nodig.

Deel Deze Pagina