Hoi dames, ik wil iets kopen van het merk Me Too. Onze dochter heeft nu van kleding maat 86 van merken als z8 h en m en name it. Hema heeft ze 92 tenzij t iets is dat wijd valt. Het jurkje is voor over 2 maanden, mijn moeder wil het graag cadeau geven en ik heb beloofd dat ik hier eens even zou navragen hoe het merk valt. Wat raden jullie me aan, 86 of 92? Groetjes!
Kan je het haar niet passen ?? Voor een jurkje zou ik 92 nemen.. Onze dochter heeft 1 shirtje gehad van me too volgens mij viel die normaal maar durf t niet meer met zekerheid te zeggen .. T zelfde shirtje ligt in maat 56 in de kast van onze dame opkomst en volgens mij is die aan de ruime kant ... Dus aan mij heb je eigenlijk niets
de kleding die ik van mee too had viel nogal groot. Ik kocht een pakje maat 86 met een vestje 92 ik dacht dan kan die wat langer mee....nou dat kon ze dus bij het broekje dragen...
doe voor de zekerheid maatje 92, ruim vallen is geen probleem. Lijkt me voor oma niet zo leuk als ze nu iets koopt en de uk heeft de komende weken een groeispurt en past het jurkje niet meer