Wat vinden jullie mooie kaartjes? Post hier 4 mooie Pinterest kaartjes! Ik wil inspiratie opdoen. Ik zal zelf beginnen!
Mooie ideeën!! Wat ik echt mooi vind niet helemaal op pinterest gevonden maar dit komt een aardig in de buurt!
Bekijk bijlage 610951 Op deze was ik echt helemaal dol! Tot de proefdruk binnenkwam... die was echt zo teleurstellend. Wordt hem dus niet. Maar de stijl vind ik nog steeds leuk. Bekijk bijlage 610952 Bekijk bijlage 610953 Bekijk bijlage 610954 Van deze kan ik de jongensvariant niet zo snel vinden. Maar ik vind dat liggende heel leuk.
Voor alsnog mijn favorietjes! Ik heb vooral een voorkeur voor meisjes kaartjes omdat ik dol ben op bloemen haha. Ik vind jongens kaartjes zo statig of saai.
Ik wil iets gaan doen met een ooievaar. Zowel mijn man als ik hadden een kaartje met ooievaar dus lijkt me wel heel tof om die weer in te zetten
Het wordt deze, alleen dan in het blauw en met alleen de 2 middelste kindjes. Geen hondje, maar 3 poesjes. En 3 kleine sterretjes en 1 grote. Voorop zijn naam en geboortedatum en binnenin de tekst 'als je naar de sterren kijkt, knipoogt er altijd eentje terug'
Deze hadden wij. De afbeelding ligt echt op jet kaartje zeg maar, is geen print. Peperduur ( 5 euro per stuk) maar zo mooi
5 euro was dat in ieder geval incl. enveloppen en postzegels of komt dat er nog bovenop? Hoeveel kaartjes hadden jullie..? Wel een heel mooi kaartje!
Vaak als ik ergens kijk dan moet je minimaal 50 of 100 kaartjes afnemen, waardoor je toch op een hoger totaalbedrag zit (terwijl je niet zoveel kaartjes nodig hebt). Dan vind ik dit nog het overwegen waard (jullie klaarblijkelijk ook). Mag ik vragen waar deze kaartjes van zijn?
Wij hebben ze bij geboortekaartjes.nl vandaan. In de eerste instantie vond ik ze voordeliger bij tadaaz.nl maar daar kwam nog 90 cent per enveloppe bovenop, en de levering was stukken langzamer voor de proefkaarten al, dus toen besloten ze bij geboortekaartjes.nl te kopen. Heel veel geld maar elke cent waard. We hebben alleen onze dierbaren een kaartje gestuurd , vage kennissen en verre familie niet.