Hallo dames, Welke wagen is fijn en praktisch in gebruik? Als onze kleine geboren wordt is de middelste 1,5jaar. Ik heb het liefste een wagen waar ze achter elkaar zitten omdat ik graag gewoon door deuren enzo wil kunnen komen zonder te hannesen. Hopelijk kunnen jullie mij adviseren
geen duo wagen in elk geval. wij hebben er meerdere getest en ik vond ze allemaal vreselijk. die wagen zijn hartstikke zwaar. met die brede kun je idd nergens langs en die achter elkaar kon ik niet normaal sturen. wij zijn gegaan voor een goede kinderwagen met een plankje erachter. nou werkelijk dat was echt een uitkomst!! zou dat ook zeker weer doen. mocht het nodig zijn maar denk het niet haha. ik weet niet of je een partner hebt en een buggy?? als ik alleen met de kids weg ging had ik het plankje gingen we met zn 4en dan zat de oudste in de buggy.
Ik heb de Donkey, en zoals je weet zit er bij ons straks 13 maanden tussen. Heb de Donkey nu al gekocht en gebruik hem nu voor 1 kind. Ben er echt super tevreden over. Wat ik fijn vind is dat ze naast elkaar zitten, ik heb wel eens duowagens gezien waar een baby onder in lag?!?! Lijkt mij én niet veilig én niet prettig voor baby Donkey is ook heerlijk makkelijk inklapbaar en wendbaar. Zie vaker vrouwen die nu al met de duo-module rijden en die komen zelfs de winkels gewoon in, zijn niet te breed ofzo!
Wij hebben de zoom.. Achter elkaar, en rijdt idd wat zwaarder dan een enkele wagen, maar dat is niet zo raar.. Wij vinden hem ideaal!
Wij hebben een easy walker .. Maar kom alle winkels (alleen de kruidvat niet maar dat is met een normale kinderwagen al niet te doen) in hoor alle deuren etc ... Duwt niet zwaar heerlijke wagen ...
Onze dochter is pas 1,5jaar als de baby geboren wordt en denk niet dat ze dan al goed blijft staan op zo een kiddyboard De donkey ben ik jaloers op,hij is geweldig maar helaas super duur...zelfs op mp betaald je nog 900,-
Wij hadden een tandemwagen van topmark. Was een fijne stevige wagen met een babynestje erin. Via marktplaats gekocht en ook weer verkocht voor bijna hetzelfde bedrag (verkocht toen we hem bijna niet meer gebruikten)
Ik had je Jane Powertwin, drie luchtbanden, stuurt lekker licht, zoals een gewone kinderwagen. Zitjes achter elkaar, klein opvouwbaar, gewoon een ideale wagen! Op marktplaats staat er soms eentje te koop.
Hier 16 maand er tussen en ook al was hij super duur, toch de donkey gekocht. En kan wel zeggen dat het veruit de beste aankoop is die we op babygebied hebben gedaan. Zo ideaal, en ook erg fijn dat je hem ook kan ombouwen naar een enkele wagen.
Ik heb de ABC zoom en vind em IDEAAL!!! Licht te besturen ook met 2 kinderen (15 maand verschil in leeftijd) en gemakkelijk en klein op te vouwen. Grote boodschappenmand en grote variatie mogelijk hoe je de zitjes wil plaatsen. Zou nooit meer anders willen!
Ik heb een plankje,de kidsit. Gaat supergoed!!! En omdat ze op deze kunnen zitten kunnen ze er ook al vrij snel op
Mij lijkt het erg lastig voor zo een kleintje om op een plankje te staan. Bij ons zit er straks 18 maanden tussen en zitten ook een beetje in dubbio. Het lijkt me handig om een wagen te hebben die je ook weer kan ombouwen naar 1. Wij hebben nu besloten om een olankje te doen en als dat niet gaat heb je zo een duo wagen gekocht.
ik had de urban jungle en ook lang gebruikt mag graag grote wandelingen maken en ook nooit spijt gehad van de aankoop kon door bos sneeuw elk weertype alle wegen was gewoon super veel op berg ruimte.