heeft iemand enig idee waar ik in de uk geboortekaartjes kan krijgen? begin namelijk steeds meer de indruk te krijgen dat het (net als beschuit met muisjes helaas) echt iets nederlands is.. heb ongeveer 1000 boeken en tijdschriften over zwangerschap en baby, weet dingen die ik liever niet had willen weten en niet echt de indruk heb ooit nodig te hebben, maar heb nog helemaal niks gezien over geboortekaartjes.. is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Heb even voor je gegoogled en kom toch een heleboel tegen. Moet je maar eens dit googelen: birth announcement uk
Misschien is het een idee om ze via internet te bestellen (kaal) en door een plaatselijke drukker de tekst er op laten zetten? Succes ermee!
Of ontwerp je eigen kaartje, bijvoorbeeld bij geboortepost.nl. Ze drukken ze en sturen ook op naar het buitenland!
ja daar heb ik al een stuk meer aan! bedankt! hadden zelf ook al zitten denken aan zelf maar iets laten drukken, maar hier kunnen we minimaal wat meer inspiratie op doen.
wij hadden een kaartje van hipdesign.nl, staan heel veel voorbeelden van kaartjes, laat je ze hier drukken en naar engeland opsturen? Ben je daar ook nog eens origineel!