Finn is pas jarig geweest en heeft ook geld gekregen. Nu zijn wij op internet de kinderstoel van sit & joy tegengekomen. Ziet er heel leuk uit...maaarrrrrr we willen hem ook graag in het echt zien en weten wat andere er van vinden. Weet iemand dus of er hier in de buurt (Dordrecht) ergens een winkel is waar ze deze hebben staan. En wat vinden jullie er van? Is het ook al leuk voor Finn nu of kunnen we het beste nog even wachten met aanschaffen?
Leenbakker heeft altijd veel van sit & joy, zou daar eens kijken. Ik ken de stoel zelf niet dus durf niet te zeggen of hij geschikt is.
In Almere hebben ze hem ook bij de babydump. Zit die misschien bij jou in de buurt? Of Grando of ziets, is dat niet hetzelfde als babydump? Ik heb hem trouwens tweedehands gekocht op marktplaats toen mijn dochter 15 maanden was of zo. Ze zit en ligt er vaak op, kan hem zelf verplaatsen en gebruikt hem als bedje voor haar pop. Ik vind hem ook wel handig, kan ook zo in de tuin. Of mee ergens heen. Ik vind het een aanrader!
..: Sit & Joy :.. wij hebben m hier voor onze dochter en ze vind m geweldig. Ze heeft m met kerst gekregen en t is echt haar plekje!
Ik had daar idd al gekeken...maar daar kwam alleen een beddenwinkel uit...en het lijkt me stug dat ze hem daar hebben! Leen bakker zou ik idd ook eens kunnen kijken! Thnx voor de tips!
Klopt wel hoor, dit soort stoelen worden vaak ook gewoon bij beddenzaken of gewone meubelzaken verkocht. Wellicht ook bij de superstore in Sliedrecht?
klopt idd wel want hier op de woonboulevard hebben ze m bij dreams een beddenzaak voor kinderen en een zaak waar ze alleen maar dure boxsprings verkopen!