Hier ook gewoon een badje en tummytub incl standaard via MP gekocht voor 15 euro. Beiden niet superveel gebruikt, maar dat vind ik ook niet zo erg. Zo ervan balen als ik er 80-100 euro voor uit had gegeven. Het is naast de douche een leuke afwisseling. En als het badje weer weg moet, zet ik het weer op MP. Succes ermee.
Hier ook een badje, maar ga ook regelmatig met haar douchen. Het badje staat vanaf het begin af aan op de badkamer. Daar leg ik dan een dikke handdoek in met een badcape. Kleed mezelf uit, en daarna Joënna. Leg haar in de badcape in badje. Ga eerst zelf onder de douche tot het water op temperatuur is. Daarna pak ik haar. Samen douchen. Daarna leg ik haar in de badcape terug in het badje, met eventueel nog een extra handdoek over haar heen. Daarna kan ik mezelf rustig douchen en aankleden, en daarna Joënna aankleden.
Eerst lekker in de tummytub, op zo'n standaard op zn eigen kamer ( spetters op de vloerbedekking zijn zo weer op gedroogd) en nu in een badje op de standaard en nog steeds op zn eigen kamer.. vind t bad naar de douche te slepen te veel gedoe.. Want daar heb ik geen mogelijkheid hem af te drogen en op/in de commode op de slaapkamer heb ik alles bij de hand wat ik nodig heb.
Wij hebben het badje op de standaard nauwelijks gebruikt. Gebruikten altijd de Shantala http://www.babyvergelijk.nl/wordpress/wp-content/uploads/2009/07/shantala-retro.jpg of namen haar mee onder de douche. Nu ze groter is zit ze wel in haar eigen badje omdat we geen ligbad hebben. Badje met standaard is imo dus overbodig.
Ik zou zeker WEL een badje met standaard aanschaffen. Wij hebben alleen een douche, nou Irem is nu 8 weken maar voor geen goud ga ik met haar onder de douche, ze vindt water namelijk helemaal niet leuk en gaat spartelen en krijsen, stel je voor dat ik haar laat vallen. In het babybadje kan er weinig gebeuren. En die standaard is om je rug te sparen...
hier een badje.waar ze in het begin in gewassen werd op de slaapkamer.. daarna werd badje met een verkleiner in de douchebak gezet.. toen ik haar niet meer hoefde te ondersteunen... maar ze ging ook vaak mee douchen.. bij papa op arm... of ik zittend in douchebak en dan kon ze bij me liggen en kon ik haar lekker wassen er zijn ook speciale douche draagdoeken.. daar kan je je kindje in hangen, heb je handen vrij om beebje helemaal te wassen
en nog even extra: Mee in de douche is ideaal, maar als je telkens als je kindje zich helemaal ondergepoept heeft méé onder de douche moet, is dat toch niet praktisch. Maar ik zou sowieso even via marktplaats kijken (voor de kosten) . En een tummy of shantala tub is ook wel praktisch als een badje te groot is. Maar het is altijd afwachten of je kindje het prettig vind.
Ik heb een badje op standaard voor 3.50 gekocht op de rommelmarkt. Hij ziet er letterlijk nog nieuw uit!! Als ze het straks niet fijn vind, heb ik ook nog een tummy die ik voor 0.50 heb gekocht.. dus 4 euro alles bij elkaar. Als ik het niet ga gebruiken, vind ik het niet erg hoor!