welke wandelwagen kan helemaal plat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nicolioo, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ik zit met een aankomend probleempje. Simon gaat het niet halen om 6 maanden in de bak van de wandelwagen te liggen.
    Ik heb een urban jungle en die bevalt super maar de wandelwagen kan niet helemaal plat en dat is nog wel nodig als hij nog niet kan zitten.
    Ik ben er nu over aan het denken om dan een wandelwagen die wel plat kan van marktplaats te halen en die dan te gebruiken voor die tijd dat hij niet meer in de bak past.

Of hebben jullie een andere oplossing? De urban jungle bevalt trouwens supergoed dus die wil ik echt wel weer gaan gebruiken als hij goed kan zitten.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de bugaboo kan helemaal plat maar die is vrij duur.
    Ik heb ook een koelstra buggy en die kan ook helemaal plat. Stuk goedkoper en het is maar voor een korte tijd toch?

3. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Ik heb zelf een maxi cosi mura en die gaat ook helemaal plat enkel vind ik hem minder geschikt voor hele kleine kindjes, mijn dochter is er pas na 8 manden goed in gaan zitten
    Succes met zoeken...

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    welk model/jaar urban heb je dan? Ik heb m ook en ken niet veel wagens die zo plat kunnen als de urban!! Ik heb er 1 van 2008/09

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb een urban jungle, en toen mijn mannetje niet meer in het pakje paste (met 4 maanden) heb ik hem gewoon op de platste stand in de wagen gedaan met een schapen velletje erin en dat ging prima!

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik had een mutsy wagen, in de kinderwagen zittinng stond dat ze pas met 6 mnd er in mochten
    helaas lukte dat niet, met 4 maanden lag meneer al klem met zijn schouders in de wagenbak, dus overgedaan en zo plat mogenlijk.
    ik moets toen ook naar het cb, daar keken ze eerst ff vreemd omdat hij pas 4 mnd was maar toen ik zei dat hij klem lag met zijn schouders zeiden hun ook, ja dan "moet" je wel...maar hou het voorlopig ff bij korte stukjes en voer dat langzaam op.....dus het was geen probleem...
    ja kan als er een knik in zit deze ook opvangen met een fleecdekentje of een kinderdekbedje erin te leggen....
    zou voor dat ff geen geld uit gaan geven om weer een wagen te kopen die je maar 1 of 2 mnd gebruik...

succes

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    in de urban zit geen knik en zeker niet als je m lekker hoog legt.

8. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Bugaboo; maar die bak is ook groot dus kleine kan er vaak wel langer in liggen. Lotte paste er met 10 maanden nog in.
    En in buggy versie kan hij helemaal plat, heerlijke wagen voor kleintjes en ook de buggy is super. Lotte slaapt er nog vaak in, als een roosje

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    De Quinny buzz kan ook helemaal plat.Hier lag ze er ook vanaf 6 maanden in.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    De Quinny Speedi kan ook helemal plat. FInn is over gegaan met 4,5 maand ofzo. (iom zijn KA en fysio)

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    die heb ik ook.. valt mij ook op dat t zitje vrij groot is. Nu is Noa nog geen 4 maanden, maar volgens mij gaat t nog wel even duren voor ze erin past.. Hopelijk vindt ze t niet erg om nog even in de reiswieg te liggen ;)

12. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Buggaboo is ideaal die kan helemaal plat maar heeft inderdaad ook een hele grote kinderwagenbak dus kan je heel lang in de bak. Mijn zoon was best bol maar kon tot 9maand goed in de bak liggen toen hij steeds ging zitten en draaien heb ik hem in de wandelwagen om getoverd ook toen kon ie nog helemaal plat wat ik ideaal vond om hem lekker te laten slapen je kan hem zo kantelen als het kindje erin zit.
    Mijn dochtertje was heel snel met zitten staan en lopen en was 6maanden dat ze steeds ging proberen te staan in de bak dus heb hem toen om gezet naar wandelwagen zodat ze vast kon in het tuigje en ideaal weer om lekker plat te leggen.
    Hier word het weer een buggaboo heb er spijt van dat ik hem 2jaar geleden heb verkocht.

13. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Toen ik je titel zag wilde ik meteen urban jungle in gaan vullen. Weet je zeker dat hij niet plat kan? Die van ons namelijk wel. Is ook juist een van de punten waar ze reclame mee maken.

14. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

deze kinderwagen heb ik is trouwens een combie 3 in 1
    en is heel makkelijk en ken echt helemaal plat echt perfect....
    merk is 2-n-joy....
    gekocht in kestelen bij zo hele grote baby speciaal zaak...
    weet ff de naam van de winkel niet meer...

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Samantha1985: Ik denk dat je babypark in Kesteren bedoeld?

Deel Deze Pagina